Merry Christmas!

Γεια σας!!

Αρχικά Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές γενικότερα!!
Ξέρω ότι δεν έχω δώσει σημεία ζωής εδώ και πολύύύ καιρό όμως παρόλο που λυπάμαι αφάνταστα για αυτό, ξέρω πως καταλαβαίνετε ότι όλες οι δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένου και του σχολείου είναι πολύ πιεστικές και πρέπει να μπαίνουν κάποιες προτεραιότητες! Δεν μπορώ να υποσχεθώ πως θα επιστρέψω κανονικά (να φανταστείτε το πρόχειρο άρθρο αυτό το γράφω στο κινητό μου ξαπλωμένη στο κρεβάτι στις 2 η ώρα τη νύχτα ξημερώματα παραμονής Πρωτοχρονιάς και συγνώμη για αυτό) όμως να ξέρετε πως αν μπορούσα θα έγραφα ακόμη και καθημερινά και σε καμία περίπτωση δεν σας ξεχνάω!♡
Εν πάση περιπτώσει...ο λόγος ύπαρξης αυτού του άρθρου πέρα από το ότι ήθελα να σας ευχηθώ να έχετε υπέροχες γιορτές και να σας ενημερώσω πως δεν σας παραμελώ ή μάλλον δεν σας ξεχνάω είναι γιατί ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:
Αυτή την εποχή έχω τη δυνατότητα να κάνω ένα-δύο άρθρα: το what I got for Christmas ή μάλλον what I got for New year γιατί τότε θα ανταλλάξουμε δώρα και το Liebster Award που έπρεπε να έχω κάνει καιρό τώρα..
Θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να μου πείτε στα σχόλια αν θέλετε να δείτε κάποιο από αυτά, αν ναι ποιο και με ποια σειρά προτίμησης ή αν θέλετε κάτι άλλο!!
Μιας και είναι αργά (στις 02:32 ολοκληρώνω επιτέλους αυτό το άρθρο) και επειδή όπως προανέφερα γράφω στο κινητό μου, θα πρέπει να σας αφήσω!
Σας έυχομαι καλή Πρωτοχρονιά, χαρούμενο το 2016, περιμένω τα σχόλια σας και ελπίζω να τα πούμε σύντομα!
Φιλάκια πολλά,
Ειρήνη♡

2 σχόλια:

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^