Back To School Clothing & School Supplies Haul!!

Hello you guys!!
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το τετραήμερο σας!
Σήμερα είμαι εδώ με ένα haul που προετοίμαζα εδώ και καιρό και μιας που τώρα μαζεύτηκαν αρκετά πράγματα για να σας δείξω ήρθε η ώρα του να δημοσιευτεί!
Μιας και όπως σας είπα είναι collective haul συμπεριλαμβάνει πολλά και διαφορετικά πράγματα (έχω ξαναπεί εξάλλου πως είμαι λάτρης του..''λίγο από όλα''!) Έτσι σε αυτό το haul θα βρείτε: ρούχα, παπούτσια, school supplies αλλά και random!
Για να μην πολυλογώ όμως let's get started!!

Clothing items!
Αρχικά από το bodytalk του McArthur Glen πήρα αυτή την άνετη μαύρη φόρμα με λάστιχο στο κάτω μέρος του ποδιού! Έχει λίγο στυλ βράκας αλλά είναι πολύ βολική και για την γυμναστική του σχολείου καθώς σου δίνει όση ελαστικότητα και ευλυγισία θες!

Από το Attrativo του McArthur πήρα αυτή την υπέροχη βεραμάν ζακετούλα για τις μέρες του φθινοπώρου αλλά και της άνοιξης που θέλω να βάλω κάτι από πάνω αλλά όχι μια χοντρή αθλητική ζακέτα! Έχει πολύ ωραίο σχέδιο στα κουμπιά και η υφή της είναι τέλεια! Ας μην μιλήσω και για το χρώμα της <3 <3
Επίσης από τα Attrativo του McArthur πήρα αυτό το ombre πουκάμισο που δεν έχω βγάλει από πάνω μου! Στην φωτογραφία είναι ασιδέρωτο για αυτό φαίνεται λίγο παράξενο αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά υπέροχο!! Όπως μάλλον θα έχετε καταλάβει είμαι τεράστια φαν των όμπρε οπότε δεν μπορούσα να μην το πάρω! Το έχω καταευχαριστηθεί ήδη και δεν το έχω ούτε έναν μήνα! Είτε φορεμένο με διπλωμένα μανίκια είτε δεμένο στη μέση είναι απλά τέλειο! Ίσως και η αγαπημένη μου από όλες τις αγορές που θα σας δείξω!
Επίσης από τα Attrativo (ναι, κάτι έπαθα αυτό το μήνα και πρόδωσα το bershka για το attrativo) αλλά αυτή τη φορά από αυτά του Factory Outlet πήρα αυτή την φούστα! Στο κλείσιμο είναι φούστα ''φάκελος'' (κλείνει με τρία κουμπάκια) και έχει πιέτες! Τα χρώματα του καρό είναι φανταστικά (στην φωτογραφία δεν φαίνονται τόσο ξεκάθαρα αλλά είναι πολύ φθινοπωρινά χρώματα: σκούρο μπλε-μαύρο, άσπρο και κόκκινο) και πιστεύω πως θα την φορέσω πολύ το φθινόπωρο-χειμώνα!

Πήρα και ένα απλό σκούρο πετρόλ αμάνικο τοπ από τα puma!

Και ναι πήρα καινούρια αθλητικά!!! Είναι από την nike, έχουν ειδική στήριξη στην καμάρα και απλά ερωτεύτηκα το σχέδιο, τα χρώματα τους, τα πάντα σε σχέση με αυτά!!!
 


Back To School Supplies!
Αρχικά πήρα ένα απλό σπιράλ με 2 θέματα από την universal στο οποίο διακόσμησα το εξώφυλλο του με τριγωνάκια από φωτογραφίες που μου άρεσαν πολύ! Μπορώ να πω πως μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα και όλοι στην τάξη με ρώτησαν από που το πήρα:)

 Κόλλα βινυλίου! Δεν ξέρω αν είναι η λεγόμενη modpodge πάντως κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα! Την χρησιμοποίησα για το παραπάνω diy και είναι πολύ βολική καθώς απλώνεται με πινέλο και όταν στεγνώσει γίνεται εντελώς διαφανής και αφήνει μια υπέροχη γυαλιστερή υφή! (την χρησιμοποιήσα για να καλύψω από πάνω το τετράδιο)

 Χρωματιστά μικρά μαρκαδοράκια stabilo σε υπέροχα χρώματα! Τέλεια για σημειώσεις καθώς σε βοηθούν στην απομνημόνευση όλα αυτά τα τέλεια και διαφορετικά χρώματα! (colour-code memorizing)
 Ένας χάρακας 30 εκατοστών καθώς ο περσινός μου είχε σπάσει!
 Δύο blanco! Τα συγκεκριμένα από την pelican τα έχω καταβολευτεί από την 2α γυμνασίου!
 Μολύβια faber castel σε κλασσικά χρώματα με δώρο μια μικρή ξύστρα και μια γόμα για πάνω από το μολύβι!
 Στυλό φυσικά! Όλα τα παραπάνω είναι αυτά που βολεύτηκα περισσότερο πέρυσι οπότε τα ξαναπήρα!
Ετικέτες! Αυτό το σχέδιο είναι το αγαπημένο μου για ετικέτες!
 Κι άλλες ετικέτες! Δυστυχώς δεν ξαναβρήκα το παραπάνω σχέδιο!
 Έναν πορτοκαλί φάκελο με κουμπί και έναν λαχανί με λάστιχο!
 Τετράδια Number One! Είναι by far τα αγαπημένα μου τετράδια καθώς βγαίνουν σε υπέροχα πολύ φωτεινά χρώματα και επειδή η σελίδες τους έχουν εγκοπή στην άκρη και έτσι σχίζονται ίσια- κάτι που με έχει βολέψει πάρα πολύ!!
 Και άλλα τετράδια Number One σε απίθανα χρώματα!
Τρεις φάκελοι με διαφάνιες για τα τρία φιλολογικά μαθήματα (μας τους ζήτησαν από το σχολείο)

 Τρία μολύβια faber castel σε υπερβολικά τέλεια χρώματα!
 Αυτοκόλλητοι χρωματιστοί σελιδοδείκτες!!!
 
Γόόόμες!!!
 
Random stuff:
 Καιρό τώρα ήθελα να πάρω ένα από αυτά τα μπουκάλια που φιλτράρουν το νερό και έτσι μόλις βρήκα αυτό  στο intersport το οποίο έχει και τέλειο χρώμα και είναι βολικό στο κράτημα και χωράει 650 ml το πήρα κατευθείαν! Δεν ξέρω αν όντως κάνει κάτι καλό πάντως κακό δεν κάνει! Εξάλλου κόστιζε μόνο γύρω στα 10 ευρώ!


Και ναι, μπήκε το φθινόπωρο και η Ειρήνη αγοράζει σαγιονάρες χεχε...Αρκετό καιρό ήθελα να αλλάξω τις σαγιονάρες nike που είχα με αυτές των crocs καθώς οι δεύτερες είναι πολύ πιο ανατομικές και καλές για τα πόδια! Έτσι αφού τις βρήκα στο intesport σε ένα πολύ ωραίο μπλε και σε προσφορά εννοείται πως τις πήρα!
 
Τέλος πήρα καινούριο κινητό, το samsung galaxy a3 σε λευκό!
(η φωτογραφία δεν φορτώνει:/)
 
Αυτά λοιπόν για το σημερινό άρθρο!
Πείτε μου στα σχόλια:
1. Ποιο από τα παραπάνω σας άρεσε περισσότερο,
2. Ποια ήταν η αγαπημένη αγορά που κάνατε αυτόν τον καιρό και
3. Τι είναι το αγαπημένο σας πράγμα για το φθινόπωρο!
 
Φιλάκια πολλά και θα τα πούμε στο επόμενο άρθρο μου!^^
Irene<3

11 σχόλια:

  1. Καλά εγώ έφαγα κόλλημα με τη ζακέτα! Υπέροχη & ιδιαίτερο χρώμα! Όσο για την αγαπημένη μου αγορά είναι η παλέτα από Too Faced, η chocolate bar όπως διαπίστωσες & στο blog μου!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα πολύ χαίρομαι που το ακούω!! Και εγώ την λατρεύωω!! Πραγματικά και από το άρθρο σου φαίνεται πως η συγκεκριμένη παλέτα ήταν καταπληκτική αγορά!!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!♡

      Διαγραφή
  2. Τέλεια όλα!!Μου άρεσε πολύ το τετράδιο που έφτιαξες και η βεραμάν ζακέτα!Αυτό το χρώμα είναι....<3<3<3 Η αγαπημένη μου αγορά για αυτόν τον μήνα ήταν τα zip lock τετράδια!Τα έχω ήδη αναφέρει σε ένα από τα posts μου,πιστεύω το θυμάσαι,και πραγματικά μου φάνηκαν πολύ πρωτότυπα μιας και πρώτη φορά είδα κάτι τέτοιο!!
    Και όσον αφορά την τελευταία σου ερώτηση,το αγαπημένο μου πράγμα στο φθινόπωρο είναι τα φύλλα.Το χρώμα τους-πορτοκαλοκίτρινο-και που πέφτουν από τα δέντρα δημιουργώντας μια ζεστή ατμόσφαιρα!Επίσης ένα άλλο που απολαμβάνω στο φθινόπωρο είναι ο καιρός!Τις περισσότερες ημέρες του καλοκαιριού έχουμε ήλιο και η αλήθεια είναι πως τον έχω βαρεθεί!Μ' αρέσει η βροχή και η συννεφιά σε αυτή την εποχή!
    Αυταά!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να 'χεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. p.s. τέτοιον καιρό έχει τώρα χαχα!! #cloudy

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια-χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!! Φυσικά και τα θυμάμαι και εμένα που φάνηκαν πολύ πρωτότυπα και βολικά! Πραγματικά το χρώμα των φύλλων το φθινόπωρο είναι απίστευτο. .ταν έχω βάλει backround παντού!! (τα φύλλα)
      Καλή εβδομάδα και σε σένα♡♡

      Διαγραφή
  3. Όλα τέλεια .Από ρουχα λαατρεψα το omdre πουκάμισο και την καρό φούστα. Το μπουκάλι που πήρες το έχω και εγω και κάνει δουλειά . Οσο για τις ερωτήσεις σου το αγαπημενο μου πράγμα που πήρα τον τελευταίο καιρό είναι τα αθλητικά μου και το αγαπημένο μου πραγμα στο φθινόπωρο είναι οι βόλτες !!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Αγνή μου!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα πράγματα που πήρα !! Χάχα πολύ χαίρομαι που λειτουργεί το μπουκάλι και ακόμα περισσότερο που το έχεις και εσύ..we are twinning χεχε! Αα μεγάλη σου τα αθλητικά και πραγματικά οι φθινοπωρινές βόλτες είναι το κάτι άλλο!!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!! Καλό φθινόπωρο♡

      Διαγραφή
  4. Γεια σου! Ειμαι η Μαντελινα απο το wonderlandlove.blogspot.gr Οταν μου ειχες ζητησει να γινουμε sister blogs δυστυχως ειχα σταματησει να γραφω και τωρα ειδα τα σχολια σου. Μολις εγινα μελος στο blog σου και οι αναρτησεις σου ειναι υπεροχες ♥ Επισης θα ξαναξεκινησω να γραφω οποτε αν θες γινε μελος στο blog μου και προσθεσε με στα sister blogs οπως σε προσθεσα κι εγω ♥ =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν πειράζει- χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Επίσης χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου καθώς και εγώ λατρεύω το δικό σου! Σε έχ ω ήδη προσθέσει στα sister blogs και έχω γίνει μέλος στο blog σου!
      (:

      Διαγραφή
  5. Γεια σας! Ενδιαφερον αρθρο! Σας παρακαλω γινετε μελος στο νεο μου blog! link: http://yourteenageword.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^