Βοηθήματα yes or no?!

Γεια σας και πάλι!
Σήμερα είμαι εδώ με ένα πολύ διαφορετικό άρθρο.. Δεν ξέρω αν μπορεί να συμπεριληφθεί στα back to school posts (btw αφήστε στα σχόλια ιδέες για το hashtag των φετινών back to school posts) αλλά και καλοκαιρινό δεν το λες...Πάντως μην ανησυχείτε ακολουθούν πολλά καλοκαιρινά posts!

Λοιπόν στο σημερινό άρθρο θα ήθελα να συζητήσουμε για τα βοηθήματα.. θα σας πω εγώ την προσωπική μου γνώμη και θα ήθελα να μου πείτε και την δική σας!

Τι είναι πράγματι τα βοηθήματα;
Αρχικά θα ήθελα να πω πως άλλο είναι τα βοηθήματα και άλλο τα λυσάρια!
Τα πρώτα είναι βιβλία τα οποία εκτός από τις λύσεις στις ασκήσεις ενός σχολικού βιβλίου σου παρέχουν και επιπλέον επεξηγήσεις για να καταλάβεις τι είναι αυτό που λύνεις και να μην το κάνεις στα κουτουρού! Πολλές φορές μάλιστα σου δίνουν και περισσότερες ασκήσεις με το ίδιο θέμα για να κάνεις εξάσκηση! Τα λυσάρια από την άλλη σου παρέχουν κατευθείαν τις λύσεις των ασκήσεων και συχνά δεν δίνουν επεξηγήσεις περισσότερες από αυτές που σου δίνει το βιβλίο!
Κατά τη γνώμη μου καλύτερα θα ήταν να προτιμάτε (αν πραγματικά θέλετε να αγοράσετε κάποιο) τα βοηθήματα.. όμως μην περιμένετε να τα ξεχωρίσετε από τον τίτλο ή από το εξώφυλλο! Ζητήστε την γνώμη κάποιου στο βιβλιοπωλείο, συμβουλευτείτε μεγαλύτερους για το ποιος εκδοτικός οίκος βγάζει καλά βοηθήματα και για ποιο μάθημα και ξεφυλλίστε το βοήθημα πριν το αγοράσετε για να δείτε αν σας βολεύει..

Να αγοράσω ή όχι;
Το να αγοράζεις βοηθήματα δεν σημαίνει πως είσαι χαζός! Όμως κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να προσπαθήσετε χωρίς αυτά και έπειτα να κρίνετε αν σε κάποιο μάθημα χρειάζεστε κάποια βοήθεια την οποία δεν μπορεί να σας την παρέχει κάποιος δικός σας!
Μην πάτε πριν καν ξεκινήσουν τα σχολεία και αγοράσετε βοηθήματα για όλα τα μαθήματα! Ξεκινήστε χωρίς βοηθήματα και αν δείτε πως σε ένα μάθημα έχετε κάποια αδυναμία και δεν μπορεί να σας βοηθήσει κάποιος φίλος ή γνωστός σας αγοράστε ένα!
Όμως πριν αγοράσετε καλό θα ήταν να ρωτήσετε ξαδέλφια και γνωστούς σε μεγαλύτερη ηλικία αν έχουν κάποια που μπορούν να σας δανείσουν! Επίσης μπορείτε σε περιπτώσεις ανάγκης να ψάξετε στο ιντερνετ σε διάφορα σάιτ με βοηθήματα ή σε άλλα έγκυρα σάιτ (η wikipedia δεν είναι ένα από αυτά-όλοι το ξέρουμε αλλά όλοι εξακολουθούμε να την χρησιμοποιούμε..!;Ρ)


Η προσωπική μου εμπειρία!
Εγώ δεν έχω αγοράσει ποτέ βοήθημα! Πάντα μου έδινε ο ξάδελφος μου τα παλιά δικά του, τα άφηνα σε μια βιβλιοθήκη και αν χρειαζόμουν βοήθεια σε κάποια άσκηση και δεν είχα την δυνατότητα να ζητήσω βοήθεια από αλλού κατέφευγα σε αυτά..Αυτό ωστόσο συνέβη ελάχιστες φορές και άνετα θα μπορούσα και χωρίς αυτά! Κάτι που θα σας συμβούλευα είναι ειδικά στα φιλολογικά μαθήματα να μην αντιγράφετε ολόκληρα κατεβατά όπως τα γράφουν τα βοηθήματα..μπορείτε να παίρνετε ιδέες όμως φροντίστε να καταλαβαίνετε το νόημα της απάντησης και να το γράφετε με τα δικά σας απλά λόγια! Εξάλλου οι καθηγητές καταλαβαίνουν πότε τις απαντήσεις τις παίρνετε από αλλού και δεν τους αρέσει και πολύ....


Συμπέρασμα:Βοηθήματα maybe!

Αυτά είχα να πω εγώ..θα ήθελα να μάθω και τη δική σας γνώμη στα σχόλια!:)
Μην ξεχάσετε να προτείνετε και hashtag για τα  back to school posts μας αλλά και ιδέες για επόμενες αναρτήσεις (όχι μόνο bts αλλά και καλοκαιρινές-ας μην μας πιάνει κατάθλιψη!!)

Φιλάκια πολλά,
Ειρήνη<3
 

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ τέτοιου είδους άρθρα που εκφράζεις την άποψή σου!Η γνώμη μου για τα βοηθήματα είναι ακριβώς ίδια με την δική σου και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπες!Θα ήθελα οποσδήποτε να δω κι άλλα παρόμοια άρθρα από εσένα,γιατί ο γραφικός σου χαρακτήρας είναι πολύ ευνόητος και οι απόψεις μας συμπίπτουν πάνω κάτω!;)

    #BTSwIrene (το hashtag για τα back to school posts ;D)

    Αυτά!!
    Φιλάκιαα!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που το άρθρο σου άρεσε και επίσης χαίρομαι που συμφωνούμε! Σε υπερευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου και να είσαι σίγουρη πως θα κάνω και άλλα παρόμοια άρθρα αφού σου άρεσε το συγκεκριμένο!
      Και πάλι σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου που σημαίνουν πολλά για μένα!
      Φιλάκια πολλά!♥
      Btw το hashtag το ΛΑΤΡΕΨΑ και σκέφτομαι να το καθιερώσω!:))

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο άρθρο! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Τα άρθρα back-to-school ήταν πάντα τα αγαπημενα μου!
    #BTSByIreneSwiftie (Hashtag)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το ακούω! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!♡

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^