What's in my tablet!:P

Hello everybody!

Για σήμερα σας έχω ετοιμάσει το what's in my tablet! Τα screenshots τα είχα τραβήξει πριν από έναν μήνα+ όμως δεν έχει αλλάξει και τίποτα από τότε...
Όπως καταλάβατε μάλλον θα σας δείξω με screenshots τις αγαπημένες μου εφαρμογές στο tablet μου!
 (Δεν θα συμπεριλάβω τις ρυθμίσεις, τις φωτογραφίες, το ξυπνητήρι, την αριθμομηχανή κ.τ.λ. γιατί δεν έχουν κάποιο ενδιαφέρον)
Αρχικά θα ξεκινήσω λέγοντας πως το tablet μου είναι το Samsung Galaxy Tab Pro και το έχω από τον Οκτώβρη του 2014.
Για μεγέθυνση των φωτογραφιών πατήστε πάνω τους<3


Οθόνη κλειδώματος.
Την συγκεκριμένη φωτογραφία ανέβασε η Taylor στην ιστοσελίδα της από τη συναυλία στο Λονδίνο στην οποία ήμουν και εγώ!!

Φόντο αρχικής οθόνης.
Καρπουζάκια για να μην ξεχνάμε πως είναι καλοκαίρι;Ρ
 
Όλες οι αγαπημένες εφαρμογές μαζεμένες!
 
Για το youtube ξέχασα να τραβήξω screenshot..oops

Google+
Ακολουθήστε με στο google+ ως Irene Swiftie για να ενημερώνεστε πρώτοι για νέα άρθρα αλλά και άλλες αναρτήσεις και φυσικά για να μιλάμε!

Tumblr
Ακολουθήστε με και εκεί όπως και δήποτε! Το tumblr είναι η νέα (εντάξει όχι και τόσο νέα) μου πόρωση και εκεί ανεβαίνει ότι είναι για μένα συνώνυμο του Inspiration! Ακολουθήστε με ως swiftieunicorn


Μια sneak peek στο tumblr μου<3


Για την retrica ξέχασα να τραβήξω screenshot όμως είναι μια κάμερα με πολλά εφε για υπέροχες selfies!!

 


Autodesk-pixlr- μια καταπληκτική εφαρμογή για επεξεργασία εικόνων! Υπέροχα εφε και πάρα πολλές (και μάλιστα δωρεάν χωρίς διαφημίσεις) λειτουργίες!
 
Free Music Downloader! Δεν είναι ούτε το καλύτερο ούτε το πιο νόμιμο αλλά για μερικά τραγουδάκια δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο πρόβλημα..Δεν το προτείνω για πολλά κατεβάσματα- προτιμήστε το πολύ καλύτερο και νόμιμο spotify το οποίο θα κατεβάσω κατευθείαν στο καινούριο μου κινητό!

Μια ματιά στη μουσική μου;)
Dumb Ways To Die! Υπέροχο παιχνίδι! Δεν χρειάζεται ιντερνετ και μπορεί να σε κρατήσει απασχολημένο για ώρες με έξυπνα παιχνιδάκια που δεν έχετε ξαναδεί! Κατεβάστε το και θα με θυμηθείτε!
Εύρηκα! Επίσης πολύ ωραίο παιχνίδι! Δεν χρειάζεται ιντερνετ και έχει πάρα πολλές κατηγορίες και πάρα πολλές ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών που δεν θα το βαρεθείτε ποτέ! Επιπλέον..παίζεις και μαθαίνεις!
Άλλο ένα παιχνίδι που αξίζει να δείτε! Δυστυχώς χρειάζεται ιντερνετ όμως είναι πολύ διασκεδαστικό. Υπάρχουν πολλές κατηγορίες τραγουδιών (από τα πιο καινούρια χιτς, soundracks γνωστών cartoon μέχρι και τραγούδια του 60 για να επιλέξετε) από τις οποίες διαλέγετε και αυτό σας παίζει μικρά κομμάτια από τραγούδια και πρέπει να βρείτε ή ποιο τραγούδι είναι ή ποιος το λέει!(έχει 4 επιλογές) Ακόμη, μπορείτε να παίξουν και δύο άτομο σαν αντίπαλοι!




Οι σημειώσεις μου όπου γράφω και τις ιδέες μου για άρθρα!
 
 
Αυτά λοιπόν..ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον και οι προτάσεις μου για τις διάφορες εφαρμογές να σας φάνηκαν βοηθητικές και χρήσιμες!
 
Πριν κλείσω με το σημερινό άρθρο θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ όσους παρακολουθούν το blog γιατί πρόσφατα ανακάλυψα πως δεν έχουμε μόνο Έλληνες αναγνώστες αλλά και ξένους- κάτι που με χαροποίησε απίστευτα!:)
 
A huge thank you to everybody who watches my blog-I love you very much and I really want to get to know you! Please leave a comment telling me which country you are coming from! I would love to know!


Αυτά λοιπόν για σήμερα!:)
Θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα..μην ξεχάσετε να αφήσετε ιδέες για άρθρα (BTS και μη) και μείνετε συντονισμένοι για hauls, what's in my backpack και άλλα πολλά!:)
Btw το Official back to school hashtag του blog μας (από την υπέροχη Βάσια<3 του επίσης υπέροχου AfterSchool) είναι #BTSwIrene για αυτό μην διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε:)

Φιλάκια πολλά!
Irene<3


 

2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που το έκανες!!^^
    Πολύ καλή ιδέα να τα τραβήξεις με screenshot!;)
    Το φόντο ταπετσαρίας με τα καρπούζια είναι ΛΑΤΡΕΙΑΑΑ!!!♥♥Έχω επίσης την εφαρμογή Εύρηκα,αλλά παίζω σπάνια-χαχα!
    Θα κάνω λογαριασμό στο tumblr και θα σε ακολουθήσω.Θέλω πολύ να δω τις εικόνες σου:))Επίσης,το παιχνίδι Dumb Ways To Die που ανέφερες,είναι όντως καλό?! ,γιατί το βλέπω συνεχώς μπροστά μου αλλά δε με ελκύει ώστε να το κατεβάσω!Και...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τους αναγνώστες του blog σου από το εξωτερικό!♥
    Και τέλος,σε ευχαριστώ παααάρα πολύ που θα καθιερώσεις τελικά το hashtag!!!
    Περιμένουμε λοιπόν τα άρθρα #BTSwIrene!!
    Φιλάκια πολλααά!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το άρθρο και η ιδέα με τα screenshots γιατί δεν ήξερα αν θα ήταν βολική και ευχάριστη στο διάβασμα!:) Πραγματικά το φόντο είναι σαν να μου φωνάζει ΚΑΛΟΚΑΙΙΡΙ και για αυτό εξάλλου το έχω-για να μην με πιάνει κατάθλιψη:) Μην φανταστείς ούτε εγώ παίζω συχνά όμως είναι πολύ καλή παρέα για το αεροπλάνο ή οποιοδήποτε μεγάλο ταξίδι! Αααχ τέλεια! Ανυπομονώ να σε ακολουθήσω και εγώ για αυτό μόλις φτιάξεις ενημέρωσε με αμέσως!^^
      Κατά την γνώμη μου το dumb ways to die είναι ένα πολύ διασκεδαστικό, αστείο παιχνιδάκι και πολύ καλοφτιαγμένο-φαίνεται πως έχουν περάσει πολύ χρόνο δουλεύοντας τα διάφορα γραφικά και αν το κατεβάσεις θα καταλάβεις τι εννοώ;)
      Σε ευχαριστώ πολύ! Ξέρω πως δεν είναι πολλοί όμως δεν πειράζει-αρκεί να είναι λίγοι και καλοί (όχι μόνο αυτοί από το εξωτερικό αλλά και όλοι οι αναγνώστες) Εσύ πάντως είσαι σίγουρα καταπληκτική όχι απλά καλή και σε ευχαριστώ για την συνεχή υποστήριξη και την καλοσύνη σου<3
      Καλέ τι λες; Το hashtag το λάτρεψα! Ήταν υπέροχο και νέα #BTSwIrene άρθρα έρχονται πολύ πολύ σύντομα!♥

      Φιλάάάάάκια:)))

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^