Q&A! :D

Και ναι, είμαι εδώ με το άρθρο στο οποίο θα απαντάω τις ερωτήσεις τις οποίες εσείς με ρωτήσατε! Αρχικά να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους αφιέρωσαν λίγο από τον χρόνο τους για να μου αφήσουν την ερώτηση τους και θα τις απαντήσω όλες με μεγάλη χαρά!:)

Ερωτήσεις από την Βάσια του AfterSchool:
1)Ανεβάζεις άρθρα όταν έχεις όρεξη ή όταν βαριέσαι και δεν ξέρεις τι άλλο να κάνεις;
2)Θα αλλάξεις την εμφάνιση του blog σου σε fall edition ή θα την αφήσεις έτσι;
3)Τι συμβουλές θα έδινες σε κάποιον που δεν έχει αυτοπεποίθηση;
4)Πες μία αγαπημένη σου ταινία,την οποία δεν θα είχες πρόβλημα να ξαναδείς.Και φυσικά θα μας την πρότεινες

Οι απαντήσεις μου:
1) Άρθρα ανεβάζω όποτε έχω έμπνευση! Γενικά μου αρέσει πολύ να αφιερώνω χρόνο στο blog όχι επειδή δεν έχω κάτι άλλο να κάνω αλλά επειδή το διασκεδάζω και το λατρεύω! Είναι ένας τρόπος έκφρασης<3
2) Όχι, δεν θα την αλλάξω..λατρεύω τις φθινοπωρινές αλλαγές που κάνουν άλλα blog όμως για το δικό μου θα κρατήσω ένα πιο ουδέτερο στυλ!
3) Ξέρω πως είναι να μην έχεις αυτοπεποίθηση..έτσι ήμουν και εγώ αρχικά.. Αν ντρέπεσαι μπροστά στους άλλους, δεν έχεις το θάρρος να εκφράσεις την γνώμη σου ή ενοχλείσαι και δεν απαντάς ακόμη και στα πιο ασήμαντα χαζοπειράγματα δεν κερδίζεις κάτι! Ούτε εγώ έχω όση αυτοπεποίθηση όση θα ήθελα οπότε δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να δώσω συμβουλές όμως αν είναι κάτι που έχω μάθει είναι πως με το να κρύβεσαι στο καβούκι σου δεν καταφέρνεις τίποτα εκτός από το να κάνεις τους άλλους να μην σε υπολογίζουν! Προσπάθησε να γίνεις πιο εξωστρεφής (ξέρω- είναι δύσκολο) και όταν βγαίνεις με μεγάλη παρέα μην φοβάσαι να κάνεις και εσύ καμία χαζοπλάκα στον/στην δήθεν μάγκα/αστειάτορα της παρέας! Ειδικά αν έχεις την υποστήριξη της κολλητής σου θα δείξεις στους άλλους ότι δεν φοβάσαι και ότι δεν είσαι η κοπέλα την οποία θα πειράζουν όλοι!
4) Επειδή δεν θέλω να το πολυφιλοσοφίσω και να σας προτείνω ταινίες με βαθιά νοήματα, σοβαρές, λυπητερές κ.τ.λ. θα σας προτείνω...''τα μυαλά που κουβαλάς''! Είναι υπέροχη ταινία και αν θέλετε ένα Review πείτε μου στα σχόλια!




Ερωτήσεις από την Μίρκα του Floral Blog:
1) Έχεις άλλα ενδιαφέροντα εκτός από το να γράφεις στο blog ; Όπως κάποιο άθλημα η κάτι παρόμοιο;
2)Από που εμπνεύστηκες να δημιουργήσεις το blog σου;
3)Έχεις κάποια ανάμνηση στη ζωή σου που δεν θα ξεχάσεις πότε ;;

Οι απαντήσεις μου:
1) Ναι! Κάνω εδώ και 10 χρόνια ρυθμική-κλασσικό μπαλέτο και φέτος θα αρχίσω και μαθήματα θεάτρου! Επίσης μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω, να κάνω ποδήλατο και να παίζω μπάσκετ καθώς φυσικά και να βολτάρω με την παρέα μου χαχαχ! (κάνω και αγγλικά και γερμανικά αλλά αυτά δεν είναι και τόσο ενδιαφέροντα χδ)
2) Το blog το δημιούργησα με τον παλιό μου συμμαθητή και φίλο τον Νίκο και αρχικά είχε θέμα το stardoll! Εγώ ήμουν μανιακή με το συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά δεν ήξερα για τα blogs που έγραφαν για αυτό! Ο Νίκος με καλωσόρισε στον κόσμο του blogging και από τότε κόλλησα! Έπειτα άρχισα να παρακολουθώ διάφορα άλλα blogs και φυσικά εμπνεύστηκα και από αυτά!
3) Έχω πολλές αναμνήσεις για να διαλέξω μια...δεν θα ξεχάσω ποτέ την συναυλία της Taylor Swift και το 10ήμερο που έκανα διακοπές με την κολλητή μου την Αθηνά στη Ρόδο..δεν θα ξεχάσω την παρέλαση στην οποία ήμουν σημαιοφόρος αλλά και πολλά πολλά άλλα!




Ερωτήσεις από την Αγνή του Once Upon A Time:
H Aγνή μου έδωσε μερικές κατηγορίες για να αναπτύξω..
1) Συμβουλές για το Γυμνάσιο
2) Diys
3) Ταινίες
4) Φιλίες

Οι απαντήσεις μου:
1) Λοιπόν για το Γυμνάσιο δεν έχω να πω πολλά! Πρέπει να καθίσετε να διαβάσετε είναι η αλήθεια..δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και όσο δύσκολο όσο το περιμένετε! Μην παρασύρεστε από τις παρέες σας και μην κάνετε πράγματα που δεν θέλετε! Δεν χρειάζεται να ντύνεστε όπως όλοι, να έχετε το τέλειο σώμα, τους καταπληκτικότερους βαθμούς, ένα κουλ αγόρι και να είστε κολλητές με τις δημοφιλείς! Όχι! Εσείς επιλέγετε τους φίλους, τα ρούχα και γενικά ότι έχει να κάνει με εσάς! Για να μην λέω πολλά το παρακάτω βίντεο από την Seniora Elis αλλά και το link για το άρθρο της Βάσιας εκφράζουν απόλυτα τις απόψεις μου!
Το άρθρο της Βάσιας~> Συμβουλές Για το Γυμνάσιο
2) Για τα diys δεν ξέρω τι να πω...χαχαχ.. Είναι η λατρεία μου! Θεωρώ πως το να μπορείς να φτιάξεις κάτι που κανονικά θα αγόραζες με διπλάσια ή τριπλάσια χρήματα είναι πολύ δημιουργικό και συμφέρον! Είναι μια πολύ καλή απασχόληση αφού ουσιαστικά δίνεις σε αντικείμενα την δικιά σου δημιουργική πινελιά! Για αυτό και λατρεύω να μαθαίνω νέα diys!
3) Από ταινίες μου αρέσουν πολλές..πότε θέλω κωμωδία πότε δράμα πότε δράση..Ονομαστικά θα σας προτείνω 4 ταινίες που γενικά λάτρεψα από όλες τις κατηγορίες (γιατί αλλιώς θα χρειαστούν αιώνες)..
~The Fault In Our Stars
~ ΟΛΕΣ της Disney
~ Hunger Games
~ Patch Adams
Έχω πολλές πολλές ακόμη αλλά δεν μπορώ να επιλέξω:3
4) Για τις φιλίες έχω να πω ένα πράγμα! Να τις επιλέγετε εσείς! Αν νιώθετε ότι μια φιλία δεν πάει άλλο απομακρυνθείτε..και μην διστάζετε να δημιουργείτε νέες! Μην αφήνετε τις ''φίλες'' σας να σας εκμεταλλεύονται αλλά μην εκμεταλλεύεστε και εσείς τις δικές σας! Με λίγα λόγια να επιδιώκετε να σας φέρονται όπως σας αξίζει και εσείς να φέρεστε στους φίλους σας όπως θα θέλατε να σας φέρονται και αυτοί! Θα μπορούσα να αναπτύξω το θέμα κα περεταίρω αλλά θα χρειαζόταν ξεχωριστό άρθρο!




Ερωτήσεις από την Χριστίνα:
1) Πώς έχουμε σωστή οργάνωση στο διάβασμα;
2) Ποιες είναι οι εξωσχολικές δριαστηριότητές σου;
3) Ήσουν ποτέ θύμα bullying;
4) Ποιοι είναι οι στόχοι σου για τη νέα σχολική χρονιά;
5) Με ποια δουλειά θα ήθελες να ασχοληθείς στο μέλλον;
 6) Έχεις αδέλφια; Αν ναι, τι ηλικίες και αγόρια ή κορίτσια;
7) Παρακολουθείς κάποιες σειρές, είτε online είτε στην τηλεόραση;
8) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου ιστοτόποι;
9) Με πόσους φίλους κάνεις στενή παρέα;
10) Ποιος είναι ο τσακωμός -όχι με την οικογένειά σου, αλλά με γνωστούς π.χ. από σχολείο- που σου άφησαν το στίγμα τους

Οι απαντήσεις μου:
1) Αρχικά αφήνουμε τα ηλεκτρονικά μακριά μας και σε λειτουργία πτήσης! Αυτό είναι κατά την γνώμη μου το πιο βασικό. Έπειτα λέμε στον εαυτό μας: ''Εντάξει ώρα να συγκεντρωθείς τώρα! Όσο πιο γρήγορα συγκεντρωθείς τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπερδεύεις! Ξεκίνα από τα πιο αντιπαθή, βαρετά, δύσκολα και με πολύ γράψιμο μαθήματα και συνέχισε έτσι!''..Αν δεν χρειάζεσαι διάλειμμα μην κάνεις γιατί ίσως παρασυρθείς! Οι καλές σημειώσεις και η προσοχή σου στο μάθημα σίγουρα βοηθάνε! Όταν τελειώσεις επιβράβευσε τον εαυτό σου και πάνω από όλα μην αγχώνεσαι! Όσο και αν τα μαθήματα είναι ατέλειωτα πάρε μια βαθειά ανάσα και προχώρα! (Ξέρω όλοι έχουμε αυτές τις busy days που διαβάζουμε μέχρι τις 12)
2) Τις ανέφερα στην απάντηση μου στην ερώτηση της Μίρκας (αγγλικά, γερμανικά, ρυθμική-κλασσικό μπαλέτο, θέατρο και μπάσκετ/ποδήλατο/τρέξιμο τις Κυριακές με την οικογένεια μου και φίλους)
3) Ευτυχώς όχι!
4) Θέλω να τα πάω καλά  όχι μόνο με τους βαθμούς αλλά να νοιώθω πως όντως έμαθα νέα πράγματα! Θέλω να διευρύνω την παρέα μου και να προγραμματίζω καλύτερα τον χρόνο μου και τα διαβάσματα μου!
5) Θέλω να γίνω ηθοποιός/σκηνοθέτης/σεναριογράφος!
6) Είμαι μοναχοπαίδι! #onlychild
7) Γενικά παρακολουθώ αρκετές σειρές! (Τις περισσότερες βραδινές του mega, μουρμούρα, το σόι σου, Sherlock, Blue Bloods, Hawaii 5-0, Friend, Big Bang Theory, House, 2 Broke Girls -τις τελευταίες online) Βέβαια όχι συστηματικά αλλά όποτε έχω χρόνο!
8) Youtube, Google+, Blogger, Tumblr!
9) Πολύ στενή παρέα με 2 κατά κύριο λόγο! Αλλά γενικά έχω πολλούς φίλους!
10) Ευτυχώς δεν έχω βιώσει ακόμα κάποιον τόσο τραυματικό τσακωμό!


Αυτά ήταν λοιπόν! Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για τις 21 ερωτήσεις σας (πραγματικά ήταν όλες πολύ πρωτότυπες και ενδιαφέροντες) και ελπίζω να σας άρεσαν και εσάς οι απαντήσεις μου!
Θα τα πούμε στο επόμενο άρθρο μου!
Φιλάκια πολλά
Irene<3

7 σχόλια:

  1. Τέλειο!!
    Έχω Και εγώ Ενα Blog, Stardoll-Poromenoi λέγεται ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Το ξέρω το blog σου..αλλά ευχαρίστως μα του ρίξω άλλη μια ματιά!

      Διαγραφή
  2. Ααα χαίρομαι πάρα πολύ που μάζεψες τόσες ερωτήσεις!!
    Οι απαντήσεις σου είναι πολύ ικανοποιητικές!
    Σε ευχαριστώ που έβαλες link για το άρθρο μου-!!!Μου αρέσει που οι απόψεις μας συμπίπτουν!
    Την απάντησή σου στο θέμα "Συμβουλές για το Γυμνάσιο" έθεσες πάρα μα πάρα πολύ σωστά!!Και συμφωνώ απόλυτα!!
    Keep going beautiful!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βάσια μου! Είμαι σίγουρη πως και εσύ αν έκανες Q&A τώρα θα έπαιρνες τόσες (ίσως και περισσότερες) ερωτήσεις! Τίποτα καλέ, και εσύ πραγματικά τα έχεις εκφράσει όλα έτσι όπως πράγματι είναι! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Lots of love!♡

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ που έβαλες τις ερωτησεις μου! Θα ήθελα ΠΟΛΥ να κάνεις ένα review του ''Τα Μυαλά που Κουβαλάς'' γιατί σκέφτομαι να το δω και θέλω να ξέρω πάνω-κάτω τι παίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα καλέ, οι ερωτήσεις σου ήταν πολύ πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες! Οκ αφού το θέλεις θα το κάνω ASAP! Πάντως να το δεις είναι υπέροχο!!

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^