Back To School survival guide & Q&A

Γεια σας! Καλό μήνα!
Είχα καιρό να ανεβάσω post όμως από σήμερα θα ανεβάζω πολύ πιο συχνά καθώς είμαι πίσω από τις διακοπές μου!
Λοιπόν..δεν ξέρω ποια back to school posts/videos προτιμάτε εσείς όμως εμένα μου αρέσουν τα..λίγο απ' όλα! Που σημαίνει πως στο άρθρο αυτό θα βρείτε diys, hacks, tips, outfits, hairstyles! Θα ακολουθήσουν και ξεχωριστά άρθρα για καθεμία από τις παραπάνω κατηγορίες όμως με αυτόν τον ''οδηγό επιβίωσης'' θα πάρουμε μια γεύση για να είμαστε προετοιμασμένοι!

Για να μην πολυλογούμε όμως..
Let's get started!!!
Σημειώση: καμία από τις παρακάτω φωτογραφίες δεν είναι τραβηγμένες από εμένα!

Diys!

Συνδετήρες σε σχήμα καρδιάς μέχρι να πεις...''καρδιά''
Insanely Simple Heart-Shaped Paper Clips

Τα δικά σου ξεχωριστά μολύβια στολισμένα με χρωματιστή ταινία!


Σκοπεύω να δοκιμάσω αρκετά diys φέτος (τετράδια, ντοσιέ, μολύβια, στυλό) οπότε αν θέλετε ένα ξεχωριστό άρθρο με τις...''δημιουργίες'' μου ενημερώστε με στα σχόλια!:)

Hacks!

1.
Έχετε μια εργασία και δεν μπορείτε να διαλέξετε τις σωστές και έγκυρες πληροφορίες αλλά βαριέστε να τρέχετε σε εγκυκλοπαίδιες; Απλά χρησιμοποιήστε την ιστοσελίδα scholar.google.com αντί για το κανονικό google! Δεν βοηθάει πάντα αλλά ίσως να σε σώσει!


2.
Έχεις να διαβάσεις πολλές σελίδες για ένα μάθημα; Βάλε μια καραμέλα που σου αρέσει πολύ στο τέλος της κάθε παραγράφου και αφού διαβάσεις μια παράγραφο 2 φορές και την μάθεις φάε την καραμέλα στο τέλος της!



Tips!
1.
Αν έχεις πολλά μαθήματα ξεκίνα να λύνεις πρώτα το μάθημα το οποίο σου αρέσει λιγότερο και αυτό στο οποίο έχεις πολλές ασκήσεις! Άσε για το τέλος εύκολα μαθήματα χωρίς πολύ γράψιμο!
2.
Άκου μουσική καθώς διαβάζεις αλλά όχι τραγούδια που σου αρέσουν ή τραγούδια με λόγια! Μπορείς να βρεις στο ιντερνετ μουσική κατάλληλη για διάβασμα! (χαλαρωτική και ήρεμη- συστήνεται η κλασσική-)

Outfit!
Απλό και καθημερινό αλλά παραμένει όμορφο!




Hairstyles!

1.
Μια κλασσική αλογοουρά γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρουσα αν την πλέξεις ψαροκόκαλο!













2.
Για τις μέρες που και βιάζεσαι και θέλεις ένα χαριτωμένο girly hairstyle μια πλεξούδα στο πλάι είναι η λύση! Μπορεί να είναι γαλλική, ψαροκόκαλο ή ολλανδική.. ό,τι προτιμάς!



Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο! Ξέρω πως κάποια από τα παραπάνω είναι γνωστά όμως ίσως να μην είναι σε όλους!

Πριν κλείσουμε έχω να σας ζητήσω μια μεγάλη χάρη:
Μια αναγνώστρια του blog μου ζήτησε να πραγματοποιήσω ένα Q&A και ποια είμαι εγώ για να σας πάω κόντρα; χδ

Αν μπορείτε αφήστε μου ερωτήσεις είτε στα σχόλια, είτε στη σελίδα Let's talk είτε στο Google+! Μπορείτε να αφήσετε όσες ερωτήσεις θέλετε και να ρωτήσετε οτιδήποτε σας έρθει στο μυαλό..(σε σχέση με εμένα, το blog, συμβουλές -για το γυμνάσιο και όχι μόνο-, το σχολείο και ό,τι άλλο θέλετε)
Θα απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις (που ελπίζω να είναι αρκετές) σε ένα ξεχωριστό άρθρο που θα δημοσιευτεί σε μια εβδομάδα και μια μέρα από τώρα δηλαδή στις 10/09/2015! Θα περιμένω με ανυπομονησία τις ερωτήσεις σας!


Αυτά λοιπόν για σήμερα! Περιμένω τα σχόλια σας με τη γνώμη και τις ερωτήσεις σας!
Φιλάκια πολλά!
Irene<3
 

14 σχόλια:

  1. Ουάου!!Τέλειο post!!!!
    Πραγματικά,περίμενα πώς και πώς τα άρθρα σου!Πρώτα απ' όλα,να σου πω πως δε θα με χάλαγε ένα ξεχωριστό άρθρο με τις "δημιουργίες" σου!Ίσα ίσα,που θα μου έδινε ιδέες.Το site που προτείνεις,οι πληροφορίες είναι στα αγγλικά ή στα ελληνικά;Γιατί έχω δει να το χρησιμοποιούν ξένες youtubers.Τα tips είναι πολύ βοηθητικά!Ας μη μιλήσω για το outfit!!Τα συγκεκριμένα παπούτσια είναι love!!Μήπως ξέρεις πού μπορώ να τα βρω;
    Όσο για τα hairstyles,μου είναι πολύ δύσκολο να κάνω πλεξίδες στα μαλλιά μου,ειδικά το ψαροκόκαλο!Αλλά σίγουρα είναι δύο πολύ καλές ιδέες!

    Για το Q&A:
    1)Ανεβάζεις άρθρα όταν έχεις όρεξη ή όταν βαριέσαι και δεν ξέρεις τι άλλο να κάνεις;
    2)Θα αλλάξεις την εμφάνιση του blog σου σε fall edition ή θα την αφήσεις έτσι;
    3)Τι συμβουλές θα έδινες σε κάποιον που δεν έχει αυτοπεποίθηση;
    4)Πες μία αγαπημένη σου ταινία,την οποία δεν θα είχες πρόβλημα να ξαναδείς.Και φυσικά θα μας την πρότεινες!

    Αυταά!!Ελπίζω να σε βοήθησα!Επίσης,εύχομαι να μαζέψεις περισσότερες απ' ότι εγώ και το άρθρο σου να βγει όσο πιο μεγάλο γίνεται!Τα άρθρα σου είναι obssesion!!!
    Φιλάκια πολλά και να περνάς πάντοτε καλά!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το άρθρο και να είσαι σίγουρη πως θα ανεβάσω άρθρο με τα προϊόντα που θα "φτιάξω". Το site λειτουργεί και στα ελληνικά για όποια αναζήτηση θες! Πραγματικά αξίζει να ρίξεις μια ματιά θα διευκολύνει πολύ την αναζήτηση σου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το outfit. Τα συγκεκριμένα παπούτσια ονομάζονται adidas superstar και θα τα βρεις σε μεγάλα μαγαζιά adidas (εγώ τα βρήκα μόνο σε μεγάλα μαγαζιά και όχι σε outlets)! Και εγώ δυσκολευόμουν με το ψαροκόκαλο όμως με την αρκετή εξάσκηση και με τα πολύ πιο μακριά μαλλιά μου σε σχέση με πέρυσι τα κατάφερα! Αλλά επειδή εγώ δεν είμαι ειδική μάλλον οι youtubers θα τα εξηγήσουν καλύτερα χεχε!
      Σε υπερευχαριστώ για τις υπέροχες ερωτήσεις σου- θα τις δεις όλες απαντημένες σε 8 μερούλες! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα
      λόγια σου, να 'σαι καλά!!:) Και τα δικά σου άρθρα είναι ΛΑΤΡΕΙΑ!
      Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!♡

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον ανάρτηση,νομίζω το Hack 2 θα το κάνω σίγουρα, χαχα μου φαίνεται πολύ έξυπνο αλλα και αστείο! :D
    Όσο για το Q&A:
    1) Έχεις άλλα ενδιαφέροντα εκτός απο το να γράφεις στο blog ; Όπως κάποιο άθλημα η κάτι παρόμοιο;
    2)Απο που εμπνεύστηκες να δημιουργήσεις το blog σου;
    3)Έχεις κάποια ανάμνηση στη ζωή σου που δεν θα ξεχάσεις πότε ;;

    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!♡
      Να το δοκιμάσεις και να μου πεις αν θα σου πετύχει!!:)
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ερωτήσεις σου. Είναι πολύ ενδιαφέρουσες και θα χαρώ πολύ να τις απαντήσω!
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.
      Φιλάκια πολλά♡♡

      Διαγραφή
  3. Τέλειο άρθρο!!!!!! Λάτρεψα το outfit και όλα τα υπόλοιπα που μας έδειξες !!!!!!!!!!
    Για το Q&A σου σκέφτηκα να σου δώσω κάποιες κατηγορίες και εσύ στο άρθρο σου να μας πεις μερικά πράγματα σε σχέση με αυτές:
    Συμβουλές για το γυμνάσιο
    DIYS
    Ταινίες
    Φιλίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε Αγνή μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!♡
      Επίσης πολύ καλή η ιδέα σου με τις κατηγορίες θα δεις τις απαντήσεις μου σε μερικές μέρες!♡
      Σε υπερευχαριστώ για το σχόλιό σου.
      Φιλάκια πολλά!:))

      Διαγραφή
  4. Ωραιο το αρθρο σου!! Χαιρομαι που ανακαλυψαμε η μια το blog της αλλης!! Γραφεις πολυ ωραια!! <3 Keep going sweetie and btw I'm swiftie too!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Και εγώ χαίρομαι απίστευτα καθώς το blog σου το έχω ερωτευτεί!!! Θα ήθελες να γίνουμε sister blogs;♡
      Yaaay! Επιτέλους βρίσκω μια ελληνίδα, blogger Swiftie! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι! #SwiftiesForLife

      Διαγραφή
  5. H αναρτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα! Οι συνδετήρες είναι μία πολύ ωραία διασκομητική και πρακτική ιδέα, το ίδιο και τα μολύβια. Δοκίμασα το scholar.google.comμ αλλά δεν είναι τόσο αποτελεσματικό και θα προτιμήσω το google :) Η ιδέα της ''καραμέλας'' πολύ καλή, αλλά πιστεύω πώς θα ήταν πιο αποτελεσματική σε μικρότερες τάξεις (π.χ. πρώτη, δεύτερα δημοτικού) όπου τα παιδάκια διαβάζουν με τους γονείς τους. Τα tips τα εφαρμόζω ήδη και είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αποτελεσματικά. Το outfit είναι του στυλ μου. Tα hairstyles κομψά και απλά! Όσο για το Q/A φυσικά και θα σου αφήσουμε τις ερωτησούλες μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπερευχαριστώ για τις γνώμες σου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και μου είπες τις απόψεις σου♡

      Διαγραφή
  6. Πως μπορείς να βάλεις να ακούγετε μουσική στο blog σου όταν μπαίνει κάποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν κολλάει και πολύ στα σχόλια του συγκεκριμένου άρθρου χαχαχ..Αλλά δεν πειράζει! Λοιπόν είναι ένα πρόγραμμα SCM Music Player. Θα μπεις στην ιστοσελίδα του, θα φτιάξεις την λίστα με τα τραγούδια που θες να βάλεις και τα link τους και στην συνέχεια θα πάρεις το html που θα σου δώσεις και θα το επικολλήσεις στη διάταξη του blog στην επιλογή -νέο gadget-html..Ελπίζω να σε βοήθησα! Αν θέλεις περαιτέρω εξηγήσεις πες μου μέσω hangouts!

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^