Η μανία Plexi Flexi και άλλα..

Να 'μαι λοιπόν και σήμερα χιχι..
και είμαι εδώ με την νέα μανία που επικρατεί με τα βραχιολάκια plexi flexi. Φαντάζομαι όλοι θα τα έχετε ακούσει και ίσως να τα έχετε πάρει κιόλας ..Αρχικά τα θεωρούσα και εγώ βλακεία και ίσως και να είναι όμως από τότε που η μικρή μου ξαδελφούλα μου, μου χάρισε ένα και είδα πόσο ωραία συνδιαζόταν με τα ρούχα και πόσο βολικό ήταν αποφάσισα να αγοράσω δύο σακουλάκια.! Είναι πολύ οικονομικά και γίνετε να τα φτιάξεις χωρίς να αγοράσεις ''αργαλιό'' και κάτι τέτοια που διαφημίζουν -γίνεται πανεύκολα και με 2 μολύβια-
Από σήμερα το πρωί που τα αγόρασα (τα σακουλάκια με τα λαστιχάκια) μαζί με κάποιες φίλες μου έχω φτιάξει 2..αυτά παρακάτω:
 
Καλά δεν είναι και τέλεια..το ένα είναι όλο κόκκινο και το άλλο μωβ, λαχανί και ροζ (προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το δεύτερο)

Εσείς έχετε πάρει..; Τέλος πάντων αν ναι, θα χαρώ πολύ αν μου στείλετε φωτογραφίες:]
Σε ένα άλλο θέμα τώρα..επειδή ζητάτε περισσότερα θέματα stardoll είμαι εδώ με ένα!
Αρκετοί με ρωτάτε στο guestbook που και πως μπορείτε να πάρετε σκουλαρήκια και διάφορες καρδούλες για το πρόσωπο αφού δεν υπάρχουν πλέον τα συγκεκριμένα μαγαζιά..
Παρακάτω λοιπόν μπορείτε να δείτε το πως!

Αυτό ήταν^^ Και μάλιστα είναι και αρκετά φθηνά^_*
Θέλω να καλωσορίσω επίσης και την Αθηνά την writer μας η οποία γράφει για τα δωρεάν..
περιμένω σύντομα να δω και ανάρτηση από την Βασιλική και την Ειρήνη;D
Επίσης θα ήθελα να παρακαλέσω όλους εσάς τους αναγνώστες μας να πείτε για το blog μας στους φίλους σας αν σας αρέσει και επίσης να ξαναπώ πως ΨΑΧΝΟΥΜΕ WRITERS!

Για σήμερα δεν έχω να πω κάτι άλλο..ίσως να κάνω άλλη μια ανάρτηση το απόγευμα όμως επειδή δεν έχω πολλές ιδέες θα σας παρακαλούσα να αφήσετε μερικές ιδέες για αναρτήσεις στα σχόλια ή στο τσατ μας:)
τα λέμε λοιπόν -ίσως το απόγευμα- σίγουρα πάντως αύριο!
:*φιλάκια*:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^