Ελλάδα Μουντιάλ και άλλα:D

Hello!
Σήμερα είμαι εδώ -ναι πριν από λίγο ξύπνησα καθώς κοιμήθηκα στις 2:00 μετά από το χτεσινό ματς- Καλά το πιστεύετε; Η Ελλάδα πέρασε στους 16 για πρώτη φορά και πραγματικά συγχαρητήρια! Δεν έχει σημασία τι θα γίνει στον επόμενο αγώνα αλλά το τι καταφέραμε σε αυτόν..και πραγματικά με 2 απίστευτα γκολ -και πάρα πολλές άλλες ευκαιρίες- πετύχαμε την πρόκριση μας στους 16 καλύτερους για πρώτη φορά!!! Στο πρώτο γκολ που έβαλε ο Σάμαρης ~παρόλο τις 2 αλλαγές λόγω τραυματισμών που είχαν γίνει πριν~ τσίριζα όλη την ώρα και πραγματικά το αξίζαμε κατά τη γνώμη μου γιατί παίζαμε υπέροχα..τώρα όταν μας έβαλε η Ακτή Ελεφαντοστού..οκ μπράβο όμως δεν είχαν τόσες καλές ευκαιρίες όσο εμείς -μια δύο είχαν και έβαλαν γκολ- τεσπα...μήπως είμαι μόνο εγώ ή και άλλοι θεωρείτε τον τερματοφύλακά τους πολύ αντιπαθητικό; Δεν ξέρω πάντως από την αρχή του παιχνιδιού μου φάνηκε μεγάλο ψώνιο και στην συνέχεια όταν μπήκε το πέναλτι του Σαμαρά και πήγαμε στο 2-1 (εκεί να δείτε τσιρίδες και χοροπηδητά) έπεσε κάτω και κλαψούριζε..(ο τερματοφύλακάς τους)
Δεν ξέρω για εσάς πάντως εγώ προσωπικά με τον αδελφό και τον μπαμπά μου είχαμε εφοδιαστεί με ελληνικές φανέλες καπέλα και όλα τα σχετικά χεχε ~μέχρι και μπλε-άσπρο plexi flexi έφτιαξα για τύχη:Ρ~
Οκ φτάνει γιατί σας ζάλισα με αυτό το θέμα και θα νομίζετε ότι είμαι καμιά φανατική με το ποδόσφαιρο..εε λοιπόν όχι δεν είμαι όμως όταν παίζει η εθνική μας και μάλιστα τόσο σημαντικούς και δύσκολους αγώνες πως να το πω..με τραβάνε και φανατίζομαι λιγουλάκι!
Γενικά μου αρέσει να παρακολουθώ ποδόσφαιρο -σε καμία μα καμία περίπτωση να παίζω- ειδικά όταν παίζουν καλές ομάδες και σε μεγάλα πρωταθλήματα (Μουντιάλ..κ.τ.λ.)
(η εικόνα μετά από τη λήξη του χτεσινού αγώνα)
Αν θέλετε αφήστε σχόλια και με την δική σας γνώμη για το χτεσινό ματς θα χαρώ να την ακούσω:]

Σε άλλο θέμα τώρα όμως..
Πως να πάρετε πράγματα από το βιβλίο ''το ημερολόγιο μιας ξενέρωτης'' με ελάχιστα starcoins..
πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο stardoll σας πριν κάνετε τα παρακάτω

Η διαδικασία είναι πολύ απλή:
1. ανοίξτε άλλο παράθυρο και συνδεθείτε στο stardoll σας
2. πατήστε >>εδώ<<
3. Θα βγείτε στο starplaza και θα έχετε αυτά τα άντικείμενα:
Επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν, αγοράστε τα και αυτό ήταν..:)
Τα αντικείμενα που πήρατε θα βρίσκονται στη σουίτα σας..
 
Αυτά είχα να πω εγώ για σήμερα..επειδή δεν έχω και πολλές ιδέες θα με βοηθούσατε αν μου προτείνατε ιδέες για αναρτήσεις είτε εδώ, είτε στο stardoll
μέχρι την επόμενή μου ανάρτηση (ίσως σήμερα το απόγευμα σίγουρα αύριο πάντως)
να περνάτε τέλεια στις διακοπές σας και να δροσίζεστε η θερμοκρασία ίσως φτάσει και τους 38-40 βαθμούς άκουσα..:Ρ
 
:*φιλάκιααα*:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^