Πώς να γίνω κι εγώ μία Starblogger;

Γεια σας επειδή στο chat μου πολλά κορίστια μου λένε να σχολιάσω το blog τους στο stardoll και νωμίζουν πως αν έχουν πολλά σχόλια στο blog τους , θα γίνουν starbloggers . Διαβάζονατας το παρακάτω κείμενο θα δείτε πώς θα γίνετε starbloggers ... ( Ξέρω δεν είναι το θέμα μου αλλα ήθελα να κάνω κάτι για να σας βοηθήσω )
 
Δείτε τις παρακάτω οδηγίες που θα σας βοηθήσουν:
 
1ον. Πρέπει να είστε Superstar.
2ον. Γράψτε στο blog σας άρθρα, που να δίνετε συμβουλές ομορφιάς, συνεντεύξεις, μουσική, διάσημοι κ.ο.κ.
3ον. Οταν τελειώσετε το 2ο βήμα, ελέγξτε αν έχετε κάποια τυχόν ορθογραφικά λάθη.
4ον. Αντιγράψτε το link του blog σας.
5ον. Πηγαίντε στο κάτω μέρος της σελίδας και ψάξτε εκεί που λέει "Εποικινωνήστε μαζί μας".
6ον. Γράψτε στο κουτάκι "Dear Stardoll this is the link of my blog, I want to be a Starblogger". Βάλτε σε επικόλληση το link που αντιγράψατε. Ύστερα στείλτε το στο Stardoll!
Αν δεν ξέρετε τι είναι το link,  τότε γράψτε στο κουτάκι "Dear Stardoll, please check out my blog- I want to be a Starblogger".
Ύστερα από μία ή δύο μέρες, το Stardoll θα σας απαντήσει με γραπτό μήνυμα εάν σας δέχτηκε ή όχι.
 
 
Πολλά Φιλάκια απο pyka9 ! Να ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια . Να το απολάψετε ...
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^