Συνέντευξη απο hacker

Γεια σας σήμερα έπεσα θύμα ενως hacker δεν μου άρεσε ! Αλλα μετα του ζήτησα να μου απαντήσει σε μία συνέντευξη και ΔΕΧΤΗΚΕ ! Aς δούμε πως εξελίχθηκε η συζήτηση ...

pyka9 : Πόσο χρονών είσαι και πότε αρχισες το hacking ?

wewestarcoll : Είμαι περίπου 13 χρονών και άρχισα πριν απο 2 χρόνια στα 11 .

pyka9 : Γιατί θες να χακαρεις τις άλλες medolls ?

wewestarcool1 : Μου αρέσει να περνω καινούργιες medolls κυρίως superstars, και να τις χακάρω διότι είναι καλύτερο επείπεδο από εμένα και εχουν περισσότερα stardollars και starcoins .

pyka9 : Tί υπόσχεσαι συνήθως στις medolls που θες να χακάρεις ?

wewestarcool1 : Τους υπόσχομαι δωρεάν superstar και δωρεαν stardollars .

pyka9 : Πόσες medolls έχεις χακάρει ?

wewestarcool1 : Eχω χακάρει περίπου 5 με 6 medolls .

pyka9 : Τί κάνεις αφου εχεις χακέρει τις medolls που θες ?

wewestarcoll : Τις παρατάω . Δεν έχουν πια αξία !!!


Κοιταξτε πώς άρχισε η συζήτηση :






























Φιλάκια πολλά ,
pyka9
 

29 σχόλια:

  1. και γω ειμαι χακερ με λενε στο stardoll nefellacilove

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδια γεια σας!οποιος θελει να με δει στο stardoll ορίστεπως με λένε kelly.stardoll24

      Διαγραφή
    2. Πατε καλά ρε τι κάνετε;

      Διαγραφή
  2. γεια σας στο σταρδολλ με λενε ANNAKIGATAKΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε εσας που σασ χακαρουν πατε καθολου καλαα??? Σας λενε να τουσ δωσετε τον κωδικο σας και τουσ πιστευετε ρεε?? Δεν μπορειτε να καταλαβαιτε οτι σας κοροιδευουν?? Και αυτο που εκανε ο αλλοσ δεν ειναι hacking ειναι μαλακιααα... hacker δεν ειναι αυτοσ που κλεβει αλλουσ λογαριασμουσ ενω ξερει ηδη τον κωδικοο... εχουν ερθει τωρα ολα τα 13χρονα και μασ το παιζουν hackers ..... λολ λολ λολ λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω προσωπικα δεν ξερω να χακαρω αλλα θα ηθελα πολύ καποιες σουιτες γιατι είμαι χαλια από οικονομικα γι'αυτο, μπορει καποιος να δημοσιευσει κανενα κολπακι? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρωτων αυτο δεν λεγεται χακαρισμα!!!το να χακαρεισ καποιον σημαινει να σπας κοδικους χωρισ να του ζητησεις τον κωδικο του ειναι το πιο ανοητο που εχω ακουσει ελεος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια παιδια εχω και εγω βλογ λεγετε: Stardoll-Poromenoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θελω και γω να χακαρω, τον λογαριασμο μου επειδη και εμνα με εχουν χακαρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παιδια θελω να χακαρω επειδη μου χακαραν το stardoll μουυ σας παρακαλωω πειτε μου πως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξερω να χακαρω κ δεν 8ελω κα8ολου γτ δεν ειναι ωραιο πραγμα τωρα αυτο!Ελεος!Πο πο!Ξερετε πως νοιο8ουν οι αλλοι μετα?Παιδια μην χακαρετε αλλο!Ειναι τοοοσο βλακεια!Επισης θελω να κανετε αναφορα στην feylovedancer10 γτ με εχει χακαρει(αλλα την πηρα πισω) κ εχει χακαρει κ αλλες φιλες μ ='( ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΤΟ ΧΑΚ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!

      Διαγραφή
  10. ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΛΕΨΕΙ ΛΙΓΟΥς ΔΕΙΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΟΝΟ 9 =(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μην χακαρετε δεν ειναι καλο για τησ αλλεσ κουκλεσ.ελεοσ ολοι θελετε να χακαρετε και μην δινετε κοδικο στουσ αλου γιατι μπορει να σασ κλεψουν την κουκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. oi hakers einai xasimo xronoy gia blakies opoios kanei hacks... einai oti poio blakeia borei na kanei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμενα με εχουν χακαρει μια φορα στην παλια μ κουκλα την meniaz που μολις ειχα γινει superstar και προσπαθω μηνες να εγκδηκηθω αλλα δεν τα καταφερα μα καταλαβα πως δεν χρειαζετε να το κανω αυτο θα εχω μια καινουρια και πολυ καλυτερη κουκλα στο stardoll(αυτο δεν ειναι μονο αυτο που περασα αλλα και μια συμβουλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παιδια συνελθετε. χακερ δεν ειναι αυτος που εξαπατα τον αλλον. ειναι αυτος που ξερει να σπαει κωδικους. αντε ολα τα πιτσιρικια το παιζουν μαγκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καντε με αιτημα (maxmarama10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. στο σταρδολ με λενε Ilianna_lege_me kante aitoima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. στο σταρδολ με λενε Ilianna_lege_me kante aitoima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοίτα αν θα ήμουνα hacker θα έκανα διάφορα πράγματα σαν να παίρνω πίσω κούκλες ή να βάζω δωρεάν σδ και σκ επίσης το hack δεν είναι εύκολο.Σε ξένες χώρες υπάρχουν σχολεία πως να χακάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λέγανε ebelin34 ειμουν ρουαλιτυ είχα κερδίσει το κοβερ γκερλ το είχα από το 2010 και μπήκα σε ένα σαιτ με σδ π Μ εστειλαν κ έβαλα ονομα άλλης δολλ μ κ εμπεναν από το προφ Μ και έλεγαν για φρι σδ δεν ξέρω τι φάση να ήταν περίεργο την επόμενη μέρα δεν υπήρχε ο λογαριασμός μου ����

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^