Γειαα!

Λοιπον ξερω πως δεν ειναι το θεμα μου αλλα δεν θυμονουν αν ο αλλος ραιτερ ειχε βαλει εικονες για τους νεους οροφους και ετσι ειπα να τις βαλω εγω!(αν τις εχει ηδη βαλει σορρυ αλλα δεν πειραζει να τις θυμηθουμε)
Να τες λοιπον:






 
Ωραια ας περασουμε στο θεμα μου τωρα!
Για να δουμε τους σημερινους νικητες:
 

Covergirl

National Covergirl

Πασαρέλα

Πιο καυτό σχέδιο μόδας

Πιο καυτό σχέδιο κοσμημάτων

Πιο καυτό σχέδιο εσωτερικού

Πιο καυτό σχέδιο μαλλιών

Καλύτερο σκηνικό

Πιο καυτό άλμπουμ

Οργανωτής Πάρτυ

StarMovie

Δεν ξερω αμα φαινονται πολυ καλα αλλα αν τις μεγαλωνα θα φαινοντουσαν πολυ θολες!
 
Τωρα ριξτε μια ματια σε εναν νεο διαγωνισμο του σδ ο  οποιος εχει πολυ ενδιαφερον:

Πασχαλινά αυγά!

Πασχαλινά αυγά!

Το Πάσχα είναι πολύ κοντά! Θα βάψετε αυγά φέτος; Μπορείτε να εξασκηθείτε εδώ στο Stardoll, γιατί στο StarDesign Εσωτερική Διακόσμηση έχουμε και πασχαλινό αυγό! Θα το βρείτε εδώ στη σελίδα 2.

Ευκαιρία λοιπόν να μας δείξετε το ταλέντο και τη δημιουργικότητά σας, σχεδιάζοντας το πιο πρωτότυπο πασχαλινό αυγό. Όταν έχετε σχεδιάσει το τέλειο αυγό, αγοράστε το, βγάλτε το φωτογραφία και πάρτε μέρος στο διαγωνισμό.
Οι νικητές θα βραβευτούν με Stardollars!

Καλή τύχη και Καλό Πάσχα!
 
το αυγο κοστιζει 50σκ(δεν το ελεγε για αυτο το εβαλα!)
 
Λοιπον και κατι αλλο χωρις βεβαια να θελω να βαλω το χερι μου στην φωτια εχω δει καποιες φημες οτι τo stardollingreece.blogspot.gr
μπορει να κλεισει!
Βεβαια εγω δεν το πολυπιστευω γιατι ο καθενας θα μπορουσε να γραψει στο τσατ τους με τον ονομα της ιδιοκτητριας αλλα δεν κερω μπορει και να ειναι αληθεια....
κριμα γιατι ειναι πολυ ωραιο μπλογκ!
Δειτε τι γραφει καποιος(ισος η ιδιοκτητρια στο τσατ τους):
 
koninalov11: kai idi apofasisa na svisw auto to blog
koninalov11: gt ontos opos lete einai apesio kai oi writers xalia!
koninalov11: opote tous voleuei grafoun
to polu se 1 vdomada 8a exei svistei
koninalov11: metaniosa
koninalov11: me tis m*******(δεν θελω να δημοσιευσω την λεξη-αυτο το εω εγω-) pou ekana
 
Εγω δεν τον πιστευω!!!!
Αν δεν με πιστευετε επισκευτητε το μπλογκ και δειτε
εκτος και αν το χουν σβεισει!
 
Λοιπον ξερω πως και παλι δεν ειναι το θεμα μου αλλα βρηκα 2 πολυ ωραια κρυφα μαγαζια και ειπα να σας τα βαλω:
 
1)Lego Friends Shop(Μιας και ο αλλος ραιτερ δεν ειχα βαλει ευκολο τροπο για να σας βγαλει τα ρουχα κατευθειαν στο δοκιμαστηριο σας τον βαζω εγω!)Lego Friends Shop
 
Απλα πατηστε-->εδώ
και θα σας βγαλει στο δοκιμαστηριο!Μεσα στο δοκιμαστηριο θα υπαρχουν:3 ζευγαρια σαγιοναρες,1 φορεμα,2 μαγιο(1 μπικινι και ενα ολοσομο) και μια τεντα Lego Friends!
σημειωση:για να τα παρετε θα πρεπει να ειστε ηδη συνδεμνοι στο σδ οταν θα πατησετε στο εδώ!
 
2)Bratz Shop(δεν ειμαι σιγουρη αν το εχουμε βαλει!)New Bratz Shop
 
Απλά πατήστε-->εδώ
και θα σας βγαλει στο δοκιμαστηριο!Μεσα στο δοκιμαστηριο θα υπάρχουν:ΠΑΑΑΑΡΡΑΑΑΑ ΠΟΟΟΛΛΛΛΑΑΑ πραγματα!
σημειωση:για να τα παρετε θα πρεπει να ειστε ηδη συνδεμνοι στο σδ οταν θα πατησετε στο εδώ!
 
κανονικα θα πρεπε να το βαλω στο θεμα με τα κρυμμενα μαγαζια αλλα αν θελει ας το κανει αυτο ο αλλος ραιτερ!
 
Λοιπον αυτα ειχα να σας βαλω!
Συγγνωμη που δεν γραφω συχνα αλλα στο σχολειο το διαβασμα ειναι πολυ!
 
Φιλιά πολλά τώρα
DreamyLoveCandy
[sorry για την προχειρη φωτοφγραφια αλλα δεν ειχα και πολυ χρονο να την φτιαξω!]
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^