Summer Playlist!

Hellooo!
 Είμαι και πάλι εδώ αλλά με ένα λίγο πιο μικρό άρθρο καθώς σήμερα φεύγω διακοπές και έχω πολλές ετοιμασίες! Δεν μπορούσα όμως να σας αφήσω έτσι οπότε..
let's get on with the post!

 

 
 
Δεν ξέρω αν το έχω ξανααναφέρει σε κάποιο άρθρο, αλλά κάθε καλοκαίρι πριν φύγουμε για διακοπές ετοιμάζω ένα cd με τα αγαπημένα μου τραγούδια της χρονιάς που πέρασε ή και γενικώς (μερικές φορές προτείνουν κάποια και οι γονείς μου) το οποίο και ακούμε στο αυτοκίνητο στο δρόμο για την παραλία ή κάποια άλλη βόλτα!
Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να σας δώσω ένα sneak peek του φετινού cd που ετοίμασα- aka της καλοκαιρινής μου playlist! Μερικά τραγούδια είναι φετινά, μερικά είναι περσινά, μερικά άλλα είναι παλιά και κάποια άλλα ακόμη πιο παλία..θα καταλάβετε όταν την δείτε!
~Για όσα τραγούδια έχουν βίντεο στο youtube θα αφήσω και link~

1. Ain't Your Mama-Jennifer Lopez
2. All of Me-John Legend
3. Black Magic-Little Mix
4. Call Me Maybe-Carly Rae Jepsen
5. Cheap Thrills-Sia
6. Hello-Adele
7. Let Her Go-Passenger
8. Love Yourself-Justin Bieber
9. Pillowtalk-Zayn
10. Somebody to You-The Vamps
11. Thinking Out Loud-Ed Sheeran
12. Up-Olly Murs (επειδή πολλοί μου λένε πως δεν το ξέρουν,ακούστε το- αξίζει)

Φυσικά δεν μπορούσα να μην συμπεριλάβω Taylor Swift οπότε έβαλα όλα μαζί τα τραγούδια που διάλεξα από την Tay, για αυτούς που δεν τους ενδιαφέρουν τα συγκεκριμένα και για αυτούς που τους ενδιαφέρουν μόνο αυτά!

13. All You Had To Do Was Stay
14. Bad Blood
15. I Know Places
16. New Romantics
17. Wildest Dreams
18. Wonderland

Bonus tracks:

19. Lost Boy-Ruth B
20. Να ζεις με λίγα πράγματα-The Jungle Book
21. Μες στο βυθό-The Little Mermaid

Ναι, ναι καλά καταλάβατε...τα δύο τελευταία είναι Disney και το τρίτο από το τέλος παρόλο που δεν είναι θα μπορούσε και είναι obsession!!:D
Αυτά είναι λοιπόν τα 20+1 κομμάτια που θα ακούω on repeat τους καλοκαιρινούς μήνες.. Αν κάποια δεν τα ξέρετε ήδη, ακούστε τα και πείτε μου την γνώμη σας!
Μην ξεχάσετε να μου γράψετε στα σχόλια τα τοπ 3 τραγούδια της δικής σας καλοκαιρινής playlist και τι είδους καλοκαιρινά άρθρα θα θέλατε να δείτε!

Μέχρι το επόμενο άρθρο..καλές βουτιές!

xoxo
Irene<3

 

12 σχόλια:

  1. το All of me μου θυμίζει το αγόρι μου και το αγαπώ <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αωω τι ωραία!!
      Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι στίχοι του (και η μουσική του εννοείται) αλλά όχι για κάποιον παρόμοιο λόγο!
      <3 <3

      Διαγραφή
  2. Το Hello ειναι το αγαπημενο μου!! <3
    Πολύ ωραιο ποστ!
    Φιλια :***

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!!
      Ευχαριστώ:**
      Φιλάκια πολλά
      <3 <3

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία playlist!!Έγω τους τελευταίους μήνες έχω αρχίσει να ακούω πάρα πολλά τραγούδια από το soundcloud και ένα από αυτά που μου θυμίζει το καλοκαίρι είναι το Colors-VÉRITÉ.Αν δεν το ξέρεις να το ακούσεις.Είναι πολύ ωραίο!
    Καλά να περάσεις στις διακοπές σου!!Και να γυρίσεις όσο πιο ανανεωμένη μπορείς!!Πολλά πολλά φιλάκιαα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ- χαίρομαι που σου άρεσε! Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω ακούσει το συγκεκριμένο τραγούδι όμως θα πάω αμέσως να το ακούσω μόλις τελειώσω να απαντάω σε σχόλια και θα σου πω πως μου φάνηκε♡!
      Σε ευχαριστώ πολύύύ, επίσης!
      Φιλάκια<3 <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα και πολύ καλές επιλογες τραγουδιών αλλά λείπει η Lana lol hahaha<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι πως είναι το πρώτο cd που φτιάχνω και δεν έχει ούτε ένα τραγούδι της Lana και αμέσως σε σκέφτηκα χαχαχ!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα τραγούδια πάντως<3 <3

      Διαγραφή
  5. Δοκίμασε και το cold water justin bieber..Αν και δεν μου αρέσει το τραγούδι το έχει γράψει ο Ed Sheeran οπότε είναι τέλειο. Και Taylor Swift θεάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα το ακούσω αμέσως!! Ο Ed είναι εκπληκτικός στιχουργός (και όχι μόνο) οπότε πιστεύω πως θα μου αρέσει και εμένα πολύ!
      ΠΑΝΤΑΑΑΑ <3 <3 <3
      Φιλάκια πολλά♡

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^