Liebster Award!

Heey!
Όπως σας υποσχέθηκα είμαι εδώ με άρθρο!
Δεν είναι άλλο από το Liebster Award το οποίο έχουν απονείμει στο blog μας 3 υπέροχα κορίτσια το καθένα με ένα υπέροχο blog!
Δεν είναι άλλες από τις:
Στρουμφίτα του Stroumfita Smurf
Βάσια του After School
Μαρία του Girl Strategy
Εννοείται πως της υπερευχαριστώ όλες!!<3

Κανόνες του Βραβείου:
❤Αφιέρωσε μία ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
❤ Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
❤Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερο από 200 followers.Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.
(Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε)
❤Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
❤ Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.
 
 
1. Ποιο ήταν το πρώτο σου θέμα στο blog;
Η πρώτη ανάρτηση σε αυτό το blog... Ήταν στις 18/01/2013 (πω πω πέρασαν κι όλας 3 χρόνια), είχε γραφτεί από τον φίλο μου τον Νίκο όταν είχαμε αποφασίσει να ανοίξουμε μαζί ένα blog με θέμα το stardoll, είχε τίτλο: ''καλωσόρισα'' και έγραφε μόνο: ''Γεια σας σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο!''.. η πρώτη δική μου ανάρτηση ωστόσο ήταν η ''Γεια σας και από εμένα'' στις 22/01/2013 και έλεγε όλες τις σωστές απαντήσεις σε ένα κουιζ στο stardoll για να κερδίσεις εύκολα ένα δωράκι lol..
 


 
2. Πόση ώρα σου παίρνει για να ολοκληρώσεις μία ανάρτηση;
It depends...Το γράψιμο μόλις ξεκινήσω και ειδικά αν γράφω ένα θέμα που με εμπνέει πολύ, κυλάει πολύ γρήγορα (θα συμφωνήσουν πιστεύω πολλές bloggers)..το δύσκολο κομμάτι είναι αν κάποια ανάρτηση χρειάζεται να τραβήξω φωτογραφίες, να τις μεταφέρω στον υπολογιστή και έπειτα να τις φορτώσω στο blog ή γενικά να ψάξω πληροφορίες και εικόνες στο διαδίκτυο..! Πάντως σε μέσο όρο θα έλεγα γύρω στις 2, 2,5 ώρες συνολικά χρειάζεται μια ανάρτησή μου για να ολοκληρωθεί!



3. Για ποιο θέμα σε ευχαριστεί να γράφεις;
Λατρεύω τα hauls, τα favourites και τα tags! Γενικά μου αρέσει να λέω τη γνώμη μου και να συμβουλεύω/ προτείνω νέα πράγματα αλλά και να σας λέω περισσότερα για εμένα! Βέβαια εξαρτάται και από το για τι πράγμα έχω διάθεση! Προσπαθώ να ανεβάζω άρθρα που με ευχαριστεί να τα γράφω εκείνη τη στιγμή (για αυτό ίσως δείτε 3 Hauls στη σειρά) καθώς το θεωρώ προτιμότερο από το να ανεβάζω κάτι το οποίο βαριέμαι να γράψω..Σαν γενικότερη θεματολογία κινούμαι στα εφηβικά θέματα και από εκεί και πέρα εννοείται πως λατρεύω να ακούω και τις δικές σας προτάσεις για άρθρα!



4. Αν σου έλεγαν οι αναγνώστες σου να σταματήσεις να γράφεις για τα "αγαπημένα του μήνα", τι θα έκανες;
Λίγο ειρωνικό δεν είναι; Πριν από λίγο έλεγα πως είναι μια από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις τα favourites..Πιστεύω πως όχι, δεν θα τα σταματούσα! Ειδικά αν ήταν ένας ο αναγνώστης θα τον αγνοούσα..εξάλλου δεν τον πιέζω να τα διαβάζει! Αν ήταν περισσότεροι θα τους ρωτούσα τι δεν τους αρέσει και θα προσπαθούσα να τα προσαρμόσω..Εξάλλου ξέρω πως οι αναγνώστες μου δεν θα ζητούσαν κάτι τέτοιο χωρίς λόγο! Όμως, όχι σε καμία περίπτωση δεν θα τα σταματούσα!



5. Τι σε ευχαριστεί και τι σε ενοχλεί στον κόσμο του blogging;
Νομίζω πως όλες οι bloggers ομόφωνα θα συμφωνήσουν μαζί μου σε αυτό: το καλύτερο πράγμα είναι να βλέπεις θετικά σχόλια, να επικοινωνείς με τους αναγνώστες σου και να ξέρεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου πως με τον κόπο που αφιέρωσες για να γράψεις κάτι ίσως να ενέπνευσες ή να βοήθησες κάποιο! Αυτό πιστεύω είναι το παν και υπερκαλύπτει οποιοδήποτε αρνητικό! Για αυτό και εγώ θα σταθώ σε αυτό το πρώτο και δεν θα ασχοληθώ με τα όποια αρνητικά τα οποία είναι μηδαμινά μπροστά του! 


6. Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει στη ζωή σου;
Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι που θα θεωρούνταν τρέλα...
Το μόνο που πραγματικά θεωρείται τρέλα για εμένα ήταν να φωνάξω στην συναυλία της Taylor Swift! Μπορεί να μην φαίνεται από τα άρθρα μου όμως είμαι αρκετά κλειστή και ντροπαλή και συχνά φοβάμαι τι θα νομίζουν οι άλλο, τι θα πουν οι άλλοι, τι συνέπειες θα έχει εκείνο, το άλλο.. -ξέρω δεν πρέπει- τα ξέρετε! Ωστόσο στη συναυλία της Taylor Swift την οποία θαυμάζω απεριόριστα ένιωσα την επιθυμία να την κάνω να με προσέξει, να καταλάβει τι σημαίνει για εμένα! Έτσι της φώναξα κάτι πολύ μικρό- κάτι που και μόνο που το γράφω ακούγεται γελοίο και σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται τρέλα αλλά της φώναξα 'Lov 'ya Tay!!!' στο τέλος του αγαπημένου μου τραγουδιού! Έπειτα αφιέρωσα μια ολόκληρη ανάρτηση στο tumblr και το g+ μιλώντας για την εμπειρία μου στη συναυλία της! Μπορείται να την δείτε σε ένα από τα δύο καθώς δεν την έχω ανεβάσει στο blog και είναι στα αγγλικά!



7. Έχεις εκπληρώσει κάποιο όνειρό σου;
Δεν ήταν και όνειρο ζωής όμως όπως είπε και η Βάσια επιθυμία περισσότερο ή λιγότερο έντονη! Και από επιθυμίες έχω εκπληρώσει πολλές και είμαι χαρούμενη και περήφανη για αυτό!<3



8. Ποιες στιγμές σε κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη;
Όταν ξέρω πως η αγάπη και η τρυφερότητα που προσφέρω είναι αμοιβαία! Χαίρομαι να έχω την οικογένεια μου και τους φίλους μου δίπλα μου για να με στηρίζουν όπως και εγώ! Και όταν ξέρω πως αυτό συμβαίνει και συναναστρέφομαι με ανθρώπους αληθινούς τότε είμαι τρισευτυχισμένη!



9. Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει στη ζωή σου;
Δεν έχω μετανιώσει για κάποιο πράγμα που έκανα,αρκετά σημαντικό για να αναφερθεί! Πιο πολύ έχω μετανιώσει για κάτι που δεν έκανα και τώρα προσπαθώ να το αναπληρώσω....Πιστεύω πως δεν έχουν σημασία τα πράγματα που έκανες και μετάνιωσες αλλά αυτά που έκανες και είχαν το αποτέλεσμα που ήθελες! Στο κάτω κάτω you only regret the chances you didn't take! Για αυτό αν θες κάτι πολύ καν 'το και αν δε σου βγει και μετέπειτα το μετανιώσεις δεν πειράζει! Η ζωή συνεχίζεται! Μαθαίνεις από τα λάθη σου και προχωράς! Προτιμότερο είναι να ρισκάρεις για κάτι που το ήθελες πολύ και να αποτυγχάνεις  παρά να μην ρισκάρεις, να μην ξέρεις τι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να είχε συμβεί αν είχες κάνει το ένα, το άλλο και να μετανιώνεις που δεν ρίσκαρες!


10. Τι θα ευχόσουν να άλλαζε στον κόσμο;
Είναι πολλά αυτά για αυτό θα αναφέρω ενδεικτικά κάποια πράγματα που θα ήθελα να εξαλειφθούν δια παντός από τον κόσμο μας:
Ο πόλεμος
Το μίσος
Η φτώχεια
Η εγκληματικότητα
Οι διακρίσεις!

Το Liebster Award θα δώσω με την σειρά μου στις:
Βάσια του After School
Μίρκα του Floral Blog
Μαρία του Girl Strategy
Στρουμφίτα του Stroumfita Smurf
Μαρίνα του My World
και όποιον άλλο διαβάζει αυτό το άρθρο, αγαπάει το blogging και τη δημιουργική γραφή και έχει λιγότερους από 200 συνδρομητές!
Αν έχετε όρεξη απαντήστε στο blog σας και αφήστε μου link στα σχόλια ή αν δεν έχετε απαντήστε στα σχόλια σε όποια ερώτηση σας άρεσε πιο πολύ!

Ξέρω πως πολλά από αυτά τα υπέροχα κορίτσια έχουν ήδη κάνει ανάρτηση με το Liebster Award για αυτό δεν θα δώσω δικές μου ερωτήσεις καθώς αυτές είναι από τις ωραιότερες ερωτήσεις που έχω απαντήσει ποτέ μου (μπράβο Stroumfita!!<3)!!

Έτσι θα σας αφήσω εγώ!
Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2016!
Θα τα ξαναπούμε...του χρόνου χδ:Ρ
Φιλάκια πολλά,
Irene<3


 

 
 


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση! Συμφωνώ στο 2 και 5 σίγουρα!! Σε ποια χώρα έγινε η συναυλία; Πως ήταν; τα λέμε του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, χαίρομαι που συμφωνούμε! Η συναυλία έγινε στο Λονδίνο και ήταν από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου!!
      Ευτυχισμένο το 2016!! Θα τα πούμε!
      Φιλάκια!♡

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες και κατατοπιστικές απαντήσεις!!
    Ευτυχισμένο το νέο έτος!!Τα λέμε του χρόνου:Ρ
    Περιμένοντας το επόμενο άρθρο σου..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Βάσια μου!!♡
      Επίσης! Χαρούμενο το 2016!
      Εννοείται πως θα τα ξαναπούμε του χρόνου με όσα περισσότερα άρθρα γίνεται!!!♡

      Διαγραφή
  3. Μπράβο για το υπέροχο άρθρο και ευχαριστώ παααάρα πολύ για το Award! Θα κάνω σύντομα κι εγώ το ανάλογο άρθρο:)
    Φιλάκια♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^