''Τα μυαλά που κουβαλάς'' Review!

Γεια σας- γεια σας!
Πως κυλάει η πρώτη εβδομάδα των σχολείων; Ελπίζω να είναι για όλους πολύ καλή! ^^
Σήμερα δεν σας έχω #BTSwIrene άρθρο αλλά ελπίζω και αυτό να σας αρέσει!
Φαντάζομαι έχετε ακούσει την νέα ταινία της feelgood ''Τα μυαλά που κουβαλάς'' με την οποία όλοι έχουν τρελαθεί (και μεταξύ μας δεν έχουν άδικο γιατί είναι υπέροχη<3) μιας και την είδα λοιπόν με την παρέα μου (#KidsInHeart) αμέσως μόλις έκανε πρεμιέρα είπα ''γιατί να μην κάνω ένα Review;'' Έτσι σας ρώτησα σε ένα προηγούμενο άρθρο (το Q&A με τις απαντήσεις μου στις ερωτήσεις σας- δείτε το εδώ) και μιας και η Χριστίνα ήθελε να μάθει περί τίνος πρόκειται αυτή η ταινία είμαι εδώ με την προσωπική μου γνώμη για αυτή την πολυσυζητημένη και υπέροχη ταινία!



Το trailer:



Η υπόθεση όπως την είδα εγώ:

Η όλη υπόθεση εκτυλίσσεται γύρω από την ζωή ενός κοριτσιού της Ράιλυ και το τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό της! Σύμφωνα λοιπόν με το όλο concept της ταινίας μέσα στο μυαλό κάθε ανθρώπου υπάρχει ένα κέντρο ελέγχου στο οποίο κατοικούν μικρά πλασματάκια που αντιπροσωπεύουν τα διάφορα συναισθήματα: η Χαρά (την φωνή της οποία κάνει η πολυαγαπημένη μου Νάντια Κοντογεώργη<3 A.K.A. Βίβιαν από το Κάτω Παρτάλι), η Λύπη, ο Θυμός, η Αηδία και ο Φόβος! Όλοι λοιπόν έχουν τον ρόλο τους στο χειριστήριο και ανάλογα με το ποιος αναλαμβάνει τον έλεγχο εξαρτάται και η συμπεριφορά αλλά και τα αισθήματα της κοπέλας! Η κάθε ανάμνηση αποθηκεύεται στην μνήμη σε σχήμα μπάλας με ένα χρώμα ανάλογα με το αν είναι χαρούμενη, λυπημένη κ.τ.λ...υπάρχουν ακόμη και οι κεντρικές αναμνήσεις που είναι οι πιο σημαντικές! Μέσα στο μυαλό λοιπόν εκτός από το κέντρο ελέγχου υπάρχουν και διάφορα νησιά (του χόκευ, της χαζομάρας, της φιλίας, της οικογένειας...) αλλά και άλλα πολλά τα οποία δεν θα κάτσω να απαριθμήσω (φοβάμαι μην κάνω και κανένα #spoiler)

Η ζωή της Ράιλυ είναι τέλεια καθώς τον έλεγχο έχει κυρίως η Χαρά (μην αφήνοντας την λύπη να κάνει τίποτα κάτι που την στενοχωρεί :'( )! Η Ραίλυ έχει τέλειους φίλους, οικογένεια, σχολείο..τα πάντα! Μέχρι που οι γονείς της, της ανακοινώνουν πως θα μετακομίσουν..και τότε αρχίζουν τα δύσκολα..θα πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο της σχολείο, να συμβιβαστεί με το νέο σπίτι της στο οποίο ακόμη δεν έχουν έρθει τα έπιπλα... Αλλά και μέσα στο μυαλό της δεν είναι όλα καλά! Η Χαρά και η Λύπη θα μπλεχτούν σε μια...περιπέτεια και τον έλεγχο θα πρέπει να αναλάβουν οι άλλοι!

Δεν θα πω περισσότερα γιατί θα καταστρέψω την αγωνία σας κάτι που δεν θέλω!

Η γνώμη μου για την ταινία:

Εγώ προσωπικά την ΛΑΤΡΕΨΑ! Πραγματικά η Disney και η Pixar ξεπέρασαν τον εαυτό τους! Είναι κατάλληλη και για τα μικρότερα παιδιά καθώς έχει χιούμορ και απλή γλώσσα ωστόσο είναι σίγουρα ιδανική και για τους εφήβους καθώς κρύβει διάφορα νοήματα και είναι πολύ διασκεδαστική, συναρπαστική και σε κάποια σημεία συγκινητική! Με λίγα λόγια YOU HAVE TO WATCH IT!!

Αν έχετε δει την ταινία πείτε μου πως σας φάνηκε και αν όχι.... πηγαίντε να την δείτε!!!

Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από δω και πέρα δεν θα γράφω συχνά! Θα προσπαθώ να γράφω τα Σαββατοκύριακα ή όταν δεν έχω πολύ διάβασμα αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι καθώς φέτος τα μαθήματα δυσκολεύουν και οι εξωσχολικές μου δραστηριότητες πληθαίνουν!
Ωστόσο αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα κάνω ο,τι καλύτερο μπορώ!

Αυτά λοιπόν! Αφήστε μου στα σχόλια ιδέες για νέα άρθρα!
Θα τα πούμε στο επόμενο άρθρο μου:)
Φιλάκια πολλά,
Ειρήνη♡



6 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πάρα πολύ το άρθρο σου!!
    Περιγράφεις την ταινία πολύ απλά και πραγματικά αυτό με βοήθησε να την καταλάβω καλύτερα και να εκφράσω την γνώμη μου γι' αυτή!
    Σκέφτομαι να πάρω να την δω...μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρουσα!
    Αν θέλεις,κάνε μας κι άλλα reviews ταινιών!Θα χαρώ πάρα πολύ!
    Επίσης,δεν πειράζει που δε θα γράφεις συχνά.Σε καταλαβαίνω απόλυτα!Άλλωστε όπως έχεις διαβάσει και στην ενημέρωση που ανέβασα πριν λίγο καιρό στο blog μου,έχω ακριβώς το ίδιο θέμα!Λογικό είναι άλλωστε!Όσο μεγαλώνουμε τόσο περισσότερο αυξάνεται το επίπεδο δυσκολίας στα μαθήματα.
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και χαίρομαι που βρήκες την περιγραφή ενδιαφέρουσα και βοηθητική! Πιστεύω πως αξίζει να την δεις! Σίγουρα θα κάνω και άλλα review αφού θα το ήθελες (δεν πίστευα πως κάποιος θα μου το ζητούσε οπότε σε ευχαριστώ πολύ<3).
      Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις και σε ευχαριστώ για την υποστήριξη σου! Πιστεύω πως είναι πολύ σημαντική μεταξύ των bloggers^^
      Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια και σε εσένα!♡

      Διαγραφή
  2. ♡Λοιπον πήγα και την είδα σημερα. Δεν μπορω να πω οτι με ενθουσίασε...Μου φάνηκε πως ηταν κάπως προβλέψιμη και βαρετή...♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν πειράζει, γνώμες είναι αυτές..! Εξάλλου δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι!♡
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και που μοιράστηκες την γνώμη σου μαζί μας<3
      Φιλάκια^^

      Διαγραφή
  3. Awww σε ευχαριστώ πολύ <3 μου φαίνεται ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα καλέ!!! Χαχα χαίρομαι! Ανυπομονώ να μου πεις πως σου φάνηκε όταν την δεις!

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^