Monthly Favourites June-July

Γεια σας!!:)
Είμαι και πάλι εδώ όπως σας υποσχέθηκα με τα αγαπημένα του μήνα! Κανονικά θα ήταν αγαπημένα Ιουνίου όμως μιας και αγόρασα κάποια πολύ ωραία πραγματάκια τις τελευταίες μέρες θα είναι Ιουνίου και ενός μέρους του Ιουλίου!

Για να μην πολυλογώ όμως ξεκινάάάμε:

Δεν ξέρω αν το ξέρετε αυτό για μένα αλλά είμαι κυριολεκτικά υπερβολικά obsessed με το Youtube. Φυσικό είναι λοιπόν να θέλω να διαβάσω το βιβλίο μιας από τις πιο αγαπημένες μου youtuber της Zoe Sugg (ΑΚΑ Zoella). Σκεφτόμουν εδώ και αρκετό καιρό να το παραγγείλω από το ιντερνετ αλλά μιας και πήγα πρόσφατα στο Λονδίνο το αγόρασα από εκεί! Ως αναφορά στην τιμή του δεν μπορώ να σας διαφωτίσω διότι το αγόρασα σε λίρες και αν θέλετε να το παραγγείλετε από e-bay, amazon κτλ η τιμή θα διαφέρει! Έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις για το βιβλίο αυτό..εγώ πρόσφατα το ξεκίνησα και μπορώ να πω πως παρόλο πως είναι στα αγγλικά διαβάζεται αρκετά εύκολα και η υπόθεση είναι αρκετά ωραία- όχι υπερβολικά πρωτότυπη αλλά και πάλι είναι ένα πολύ ωραίο βιβλίο ιδίως για το καλοκαίρι!
 Συνεχίζω με ένα body sorbet από το body shop το οποίο ανακάλυψα πρόσφατα. Έχει μια υπέροχη μυρωδιά από satsuma που είναι ένα είδος μανταρινιού που ουσιαστικά για αυτό το πήρα κι όλας (είχα ερωτευτεί την μυρωδιά του) Ωστόσο αποδείχθηκε τέλειο σε όλους τους τομείς! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως  aftersun και να το βάζετε όταν γυρνάτε από την παραλία και κάνετε το μπάνιο σας! Ειδικά αν το βάλετε στο ψυγείο θα γίνει ακόμη πιο δροσιστικό (tip από την πωλήτρια στο μαγαζί) Φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθέι και ως body lotion: απλώνεται και αποροφάται πανεύκολα και ταυτόχρονα δροσίζει και αφήνει μια υπέροχη μυρωδιά! Τέλος, η τιμή του είναι στα 14ευρώ και περιέχει 200ml.
 Εντάξει αυτό είναι τελείως random αλλά έχω τρελαθεί με τις tic tac με γεύση πορτοκάλι. Τις ήξερα και παλιότερα αλλά πρόσφατα έχω πορωθεί τελείως και δεν έχω σταματήσει να τις τρώω:Ρ
 Αυτό το μαγιό είναι το αγαπημένο μου για φέτος! Έχει τη δυνατότητα να γίνει στραπλες και είναι απλά υπέροχο..συνδιάζεται τόσο με κίτρινο όσο και με μαύρο από κάτω και φαίνεται τέλειο στο μαυρισμένο σώμα..Είναι από το Marks&Spencer και κόστιζε 17,90. Επίσης να πω πως πουλιέται μόνο του στη συλλογή mix&match που σημαίνει πως δεν χρειάζεται να αγοράσεται και το αντίστοιχο από κάτω..Γενικά φέτος το Marks&Spencer έχει φέρει πολύ ωραία σχέδια στα μαγιό του..αξίζει να τα κοιτάξεται!
 Ακόμη ένα μαγιό λοιπόν (δυστυχώς η φωτογραφία βγήκε ανάποδα) από τα calzedonia αυτή τη φορά..Είναι κλασσικό τριγωνάκι που δένεται και έχει ένα tie die σχέδιο με έντονο φούξια, γαλάζιο και πετρόλ..είναι όμορφο και εντυπωσιακό, συνδιάζεται με φούξια, μπλέ αλλά και μαύρο από κάτω και η τιμή του είναι στα 19,90.
Αυτά τα δύο μακό σορτσάκια που εγώ τα έχω κάνει σορτσάκια παραλίας είναι απλά έρωτας! Υπάρχουν σε ότι χρώμα μπορείτε να φανταστείτε  και είναι όλα τόσο άνετα και φωτεινά ιδανικά για την θάλασσα! Είναι από τα tally weihl και κοστίζουν 7,90.
 Κάπως έτσι είναι ανοιχτά:
 Τέλος σας έχω το καινούριο αναψυκτικό της Fanta με γεύση μήλο-βύσσινο..Λοιπόν θα σας πω την ειλικρινή γνώμη μου: είναι πανέμορφο μιας και έχει αυτό το χαριτωμένο μπουκάλι και κυρίως αυτό το τέλειο κοκκινωπό χρώμα που δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία! Είναι λοιπόν ιδανικό για φωτογραφίες στην παραλία και είναι και αρκετά δροσιστικό όμως πέρα από αυτό η γεύση του μου είναι προσωπικά ψιλοαδιάφορη..Είναι αρκετά γευστικό όμως ίσως να το προτιμούσα χωρίς το μήλο.
Αυτά λοιπόν! Θα ήθελα να τονίσω πως  οι γνώμες είναι καθαρά δικές μου και δεν επιβάλλω σε κανέναν να αγοράσει το οτιδήποτε!!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα με νέο καλοκαιρινό ποστ!
Ελπίζω να περνάτε τέλεια ο,τι και αν κάνετε..
φιλάκια πολλά,
Ειρήνη-Αριάδνη:)

2 σχόλια:

  1. Πήγες Λονδίνο???!
    Αχ,τι ωραία!!Θέλω κι εγώ πάρα πολύ να πάω!*-*
    Υπέροχα αγαπημένα!!!♥Λάτρεψα το body sorbet με μανταρίνι (που είμαι σίγουρη πως θα μ' άρεσε πολύ κι εμένα) και το πρώτο μαγιό!!^-^
    Καλά ε,έχεις τέλειο γούστο!!!;D
    Το βιβλίο της Zoella,δεν το έχω διαβάσει ακόμα,αλλά θα το ήθελα!!Και όντως,οι καραμελίτσες tic tac με πορτοκάλι είναι ΚΟΛ-ΛΗ-ΜΑ!!!×_×Και μένα μ' αρέσουν πολυυύ!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου συνέχεια!!!×××

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πήγα πρόσφατα και είναι πράγματι πολύ όμορφο..Το body sorbet να το δοκιμάσεις σίγουρα είναι τέλειο!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν τα προϊόντα..:D Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Το να το λέει μια κοπέλα σαν εσένα (έχω δει τα συνολάκια που ανεβάζεις-ΕΣΥ είσαι αυτή με το τέλειο γούστο) είναι πολύ σημαντικό για μένα! Όσο για το βιβλίο αξίζει να το διαβάσεις αλλά όταν το τελειώσω θα μπορώ να εκφράσω και πιο ολοκληρωμένη απόψη! Άσε με τις καραμελίτσες έχω θέμα..τις κατεβάζω 3-3 χδ..
      Φιλάκια πολλά πολλά και πάλι ευχαριστώ πολύ!
      Συνέχισε να ανεβάζεις τα τέλεια άρθρα σου!!

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^