50 random facts about me Tag!



Γεια σας και πάλι! Σήμερα θα κάνω ένα tag το οποίο έχουν κάνει πάνω κάτω όλες οι αγαπημένες μου bloggers οπότε ελπίζω να μην το έχετε βαρεθεί τελείως! Με έκανε tag η Άννα από το Mrs Depp's Blog Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο της!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
 
 

Κανόνες:
Γράψε 50 άσχετα πράγματα για εσένα!
Κάνε tag και άλλα άτομα!
 
1.Με λένε Ειρήνη-Αριάδνη
2. Είμαι 15 χρονών
3. Λατρεύω την Taylor Swift και είμαι Swiftie
4. Είχα την τύχη να πάω σε συναυλία της Tay στο Λονδίνο
5. Όποτε με ρωτάνε ποτέ δεν μπορώ να επιλέξω ένα αγαπημένο τραγούδι
6. Αυτή τη στιγμή μου αρέσει πάρα πολύ το New Romantics by Taylor Swift
7. Φοβάμαι τα σπίρτα και όλα τα έντομα (μην ρωτάτε γιατί-απλά τα φοβάμαι)
8. Έχω ένα θέμα με τα σαλιγκάρια. Δεν αντέχω ούτε να τα βλέπω.
9. Ασχολούμαι από τα 5 μου με τη ρυθμική και το κλασσικό μπαλέτο.
10. Επίσης μου αρέσει πολύ το βόλλευ και το μπάσκετ
11. Μπορώ να ζήσω τρώγοντας μόνο μακαρόνια (fav food)
12. Όταν ήμουν μικρή θεωρούσα τον εαυτό μου σαρκοφάγο γιατί έτρωγα συνέχεια κρέας
13. Λατρεύω τον αριθμό 13 και τον θεωρώ τυχερό
14. Επίσης πιστεύω πως ο αριθμός 5 μου φέρνει τύχη
15. Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο John Green
16. Η αγαπημένες μου συγγραφείς είναι η Άλκη Ζέη και η Ζωρζ Σαρή
17. Τα αγαπημένα μου μαγαζιά είναι τα Forever 21, H&M, Bershka, Pull&Bear
18. Είμαι υπερβολικά τελειομανής (#perfectionist) και δεν το θεωρώ αρνητικό:Ρ
19. Κοιμάμαι ακόμη με ένα λούτρινο λιονταράκι που το λένε Σίμπα όταν δεν  νοιώθω καλά
20. Είμαι μανιακή Disney Fan.
21. Όλο το καλοκαίρι βλέπω μια ταινία Disney την ημέρα ακόμη και αν την έχω δει άλλες 20.000 φορές
22. Όλες οι καλές μου φίλες και οι κολλητές μου έχουν ονόματα που αρχίζουν από Α (Αθηνά, Ανθή, Αναστασία...)
23. Έχω μανία με την ''σημαία'' και προσπαθώ πολύ σκληρά για να είμαι μέσα κάθε χρόνο (από την έκτη μέχρι τώρα τα έχω καταφέρει)
24. Οι άνθρωποι πιστεύουν πως είμαι ντροπαλή και ήσυχη και όταν με γνωρίζουν καλά καταλαβαίνουν πως έκαναν μεγάλο λάθως!
25. Επιτέλους έφτασα στα μισά αυτού του tag και ελπίζω να μην έχετε βαρεθεί ήδη γιατί κάποιοι με θεωρούν βαρετό άνθρωπο
26. Λατρεύω το blogging και ξεκίνησα στην έκτη δημοτικού με έναν φίλο μου τον Νίκο που μετά το παράτησε
27. Άλλαξα το θέμα του blog γιατί το stardoll δεν με εμπνέει πια
28. Θέλω πολύ να γράψω ένα μυθιστόρημα
29. Σκέφτομαι να ασχοληθώ με την σκηνοθεσία και την σεναριογραφία
30. Έχω επισκευτεί τη Νέα Υόρκη και την έχω ερωτευτεί. Θέλω οπωσδήποτε να σπουδάσω εκεί.
31. Όταν έγινα 13 είχα μια τούρτα που έγραφε πάνω lucky 13 και εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη μου τούρτα
32. Στα δεκάξι μου θέλω η τούρτα μου να λέει sweet sixteen
33. Είμαι τρομερά βιβλιοφάγος. Έχω μια τεράστια βιβλιοθήκη την οποία αδειάζω και ξαναγεμίζω τουλάχιστον κάθε 1,5-2 χρόνια.
34. Τα καλοκαίρια παθαίνω θέμα με το ice tea. Πίνω τόσο πολύ που στο τέλος εθίζομαι
35. Τα αγαπημένα μου ice tea είναι τα Arizona peach, lemon, half lemonade-half ice tea και το Nestea peach
36. Λατρεύω τη ζωγραφική. Ζωγραφίζω καμβάδες και χαρτιά και είτε τα στολίζω, τα χαρίζω ή τα πουλάω στα bazaar του σχολείου
37. Πολλές φορές με πιάνει κάτι και μιλάω ασταμάτητα και πάρα πολύ γρήγορα
38. Οι φίλοι μου με τρομάζουν συνεχώς γιατί την πατάω σχεδόν πάντα
39. Έχω μανία με τις φωτογραφίες. Τις πηγαίνω να μου τις εκτυπώσουν και γεμίζω τους τοίχους
40. Όποτε είμαι στεναχωρημένη πηγαίνω στο κινητό μου ή παλιά άλμπουμ ή απλά χαζεύω τους τοίχους, θυμάμαι όλες τις ωραίες αναμνήσεις που απεικονίζονται και το κέφι μου φτιάχνεται σχεδόν αυτόματα
41. Όταν ήμουν μικρή έκανα συνεχώς συλλογές (γραμματόσημα, αποξηραμένα λουλούδια κ.τ.λ.)
42. Η αγαπημένες μου ξένες σειρές είναι το hawaii 5-0 και το Blue Bloods, Friends, Big Bang Theory
43. Η αγαπημένες μου ελληνικές σειρές είναι: Ευτυχισμένοι μαζί, Κάτω Παρτάλι, Μάνα Χ Ουρανού, Πολυκατοικία, Σ'αγαπώ Μ'αγαπάς
44. Έχω όλα τα trivial pursuit που έχουν βγει τα τελευταία 14 χρόνια (εγώ και οι γονείς μου είμαστε πορωμένοι παίκτες)
45. Είμαι χαρτόμουτρο!:Ρ Μου αρέσει να παίζω 21 και πόκερ (βέβαια συνήθως χωρίς χρήματα)
46. Είμαι κάπως ξενέρωτη αλλά μου αρέσει αυτό
47. Είμαι μεγάλη φαν της samsung. Κυριολεκτικά σχεδόν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές μου είναι samsung
48. Δεν έχω Facebook και δεν θέλω να φτιάξω όχι γιατί κάποιος μου το απαγορεύει αλλά από αντίσταση σε κάτι που κάνουν όλοι
49. Έχω μανία με το youtube και μπορώ να παρακολουθώ επι ώρες (δεν θα αρχίσω να λέω αγαπημένους youtubers γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ)
50. Πριν ξεκινήσω αυτό το tag πίστευα πως δεν θα μπορούσα να βρω 50 πράγματα για τον εαυτό μου αλλά τελικά βρήκα.
 
Μιας και οι περισσότερες, αν όχι όλες οι bloggers που ξέρω έχουν κάνει το συγκεκριμένο tag, κάνω tag όποιον δει το άρθρο μου και έχει όρεξη να το κάνει και να το ανεβάσει στο blog του! Αφήστε μου ένα link για το blog σας αν πρόκειται να το κάνετε, θα χαρώ πολύ να το δω!
 
Ελπίζω να μην βαρεθήκατε πολύ να διαβάζετε ο,τι μου ήρθε στο κεφάλι φακτ για εμένα. Προσωπικά λατρεύω να διαβάζω τέτοιου είδους tag όμως επειδή ξέρω πως κάποιοι τα βαριούνται θα αργήσω να ξανακάνω!
Θα χαιρόμουν απίστευτα αν μπορούσατε να μου αφήσετε ένα σχόλιο και να μου λέτε τη γνώμη σας για το blog αλλά και 1 random φακτ για εσάς!
 
Θα τα πούμε πολύ-πολύ σύντομα!
Φιλάκια,
Ειρήνη-Αριάδνη:))

4 σχόλια:

  1. Τέτοιου είδους άρθρα δεν τα βαριέμαι ΠΟΤΕ και τα διαβάζω μέχρι το τέλος!!
    Συμφωνώ με το 5,το 24,το 33,το 39 και το 49!!!
    Μπορώ να πω ότι έχουμε αρκετά κοινά και χαίρομαι πολύ γι' αυτό!<3<3
    Πολύ ωραία facts και χάρη σε αυτά έμαθα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα!;D

    Επίσης,σε βρήκα στο google+ και σε ακολούθησα,οπότε τώρα μπορούμε να μιλάμε κι από εκεί:DΑν θέλεις,ακολούθησέ με πίσω!
    Φιλάκια πολλαά!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το άρθρο και ακόμη περισσότερο χαίρομαι που έχουμε πολλά κοινά! Και από το δικό σου αντίστοιχο άρθρο είχα μάθει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για σενα και συμφωνώ πως αυτά τα άρθρα δεν καταντούν ποτέ βαρετά!

      Όσο για το google+ ευχαριστώ πολύ που με ακολούθησες και εννοείται πως θα κάνω το ίδιο αφού θέλω πολύ να μιλάμε και από εκεί!
      :))

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Κατά λάθως το σχόλιο σου αφαιρέθηκε ωστόσο χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά και μπορώ να πω πως και γω την ίδια γνώμη σχημάτισα διαβάζοντας το δικό σου αντίστοιχο άρθρο!:))

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^