DIY:)



Γεια σας και πάλι:)

Ναι καλά καταλάβατε από εδώ και πέρα θα ανεβάζουμε και DIY (Do It Yourself)...

Έχω σκοπό να τα ανεβάζω εγώ

~ψάχνω όμως και ακόμη μία writer για το συγκεκριμένο θέμα αν ενδιαφέρεστε~

και θα ανεβάζω δικά μου DIY (αν καταφέρω να φτιάξω κανένα χεχε) αλλά κυρίως βιντεάκια από το YouTube για τα οποία θα ανεβάζω και το δικό μου αποτέλεσμα -αν τα πραγματοποίησα- και αν θέλετε θα μπορείτε να μου στέλνετε και εσείς τα δικά σας αποτελέσματα:D



Το σημερινό μας DIY λοιπόν είναι σχετικά εποχιακό..

και γιατί το λέω:

πολλές φίλες μου όπως και εγώ φέτος το καλοκαίρι θέλουμε καινούρια t-shirts ξέρετε τα αμάνικα κοντά..φυσικά λοιπόν να αγοράσετε μερικά (και εγώ έχω αγοράσει) όμως γιατί όχι να μην φτιάξετε και μερικά δικά σας;

Στο βίντεο δείχνει και πως να κόψετε αλλά και πως να διακοσμήσετε μπλουζάκια ωστόσο μπορείτε απλά να πάρετε κάποια από τα παλιά σας κοντομάνικα μπλουζάκια που να σας αρέσει το σχέδιο τους και να τα κόψετε όπως δείχνει η κοπέλα παραπάνω.

~Προτείνω να το δοκιμάσετε πρώτα σε ένα παλιό σας μπλουζάκι που δεν σας πολυνοιάζει και στην συνέχεια σε αυτό που θέλετε~

Βέβαια μπορείτε να κάνετε και την ιδέα της κοπέλας και μάλιστα θα χαρώ πολύ να δω τα αποτελέσματα σας (όποια ιδέα και αν εφαρμόσετε)! Μπορείτε να μου στείλετε φωτογραφίες στο e-mail του blog μας stardoll.gr.tips@gmail.com και ΑΝ θέλετε μπορώ να τα ανεβάσω εδώ (γράψτε το μου εάν θέλετε)

Αυτό ήταν λοιπόν για σήμερα:)

Εγώ προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως λογικά θα το δοκιμάσω και όταν το φτιάξω θα ανεβάσω εδώ το αποτέλεσμα!:]



~να πω πως την γενική ιδέα του να ανεβάζω diy την πήρα από το Floral blog της αγαπημένης μου Μίρκας:)~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^