ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!

Γεια σας και σήμερα!
Για σήμερα σας έχω ετοιμασει μια συνέντευξη από μια πολύ συμπαθητική κοπέλα την vassilikif

-Καλημέρα!
-Καλημέρα!
-Καταρχήν να ξεκινήσουμε με τις τυπικές ερωτήσεις!
-Εντάξει!
-Λοιπόν...πως σε λένε και πόσο χρονών είσαι;
-Με λένε Βασιλική και είμαι 13!
-Πολύ ωραία!Πότε ξεκίνησες το stardoll;
-Εμμ...παίζω stardoll από τα 11 μου!
-Σου το πρότεινε κάποια φίλη σου;
-Ναι μια φίλη μου!
-Τέλεια!Γενικά τι σου αρέσει πιο πολύ στο stardoll και αν είχες την δυνατότητα τι θα άλλαζες;
-Λοιπόν...μου άρεσε περισσότερο το stardoll όπως ήταν παλιά!Γενικά μου αρέσουν πολύ τα τσατς όπου μπορεί κανείς να κάνει νέες γνωριμίες!
-Έχεις απόλυτο δίκιο στα τσατς γνωρίζεις καινούριους φίλους,ωστόσο ορισμένες φορές αυτοί οι φίλοι μπορούν να αποδείχθούν ψέυτικοι!
Θέλω να πω δεν είναι όλοι αυτό που φαίνονται!
-Σωστά!
-Εσύ έχεις ποτέ πέσει ''θύμα'' μιας τέτιας φιλίας-γνωριμίας;
-Όχι και ούτε θέλω!
-Χμμ μπορώ να πω πως είσαι τυχερή!
-Μάλλον =)
-Ας αλλάξουμε θέμα...από που πέρνεις το στυλ σου στο stardoll;
-Εμπνέομαι από στυλίστες κατά κύριο λόγο!Βέβαια προσπαθώ να κάνω και μόνη μου συνδιασμούς με τα ρούχα που αγοράζω!Αλλά και το μπλογκ έχει πολύ ωραίες ιδέες μερικές φορές πέρνω ιδέες και από το μπλογκ!
-Σε ευχαριστούμε πολύ!Τώρα που είπες για το μπλογκ...τι σου αρέσει περισσότερο εδώ;(στο μπλογκ)
-Μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια που έχετε είναι από τα αγαπημένα μου!Επίσης το τσατ σας και το ότι κάνετε αναρτήσεις καθημερινά ακόμα και το καλοκαίρι!
-Το εκτιμούυμε πολύ που σου αρέσει το μπλογκ!
-Είναι πραγματικά πολύ ωραίο! =)
-Πριν κλείσουμε θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας;
-Να προσέχουν πολύ γιατί όπως είπες και προηγουμένως στο διαδύκτιο δεν είναι όλοι αυτοί που φαίνονται!Επίσης να μην δίνουν τον κωδικό του πουθενά!
-Πολύ χρήσιμες συμβουλές!
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!
-Τίποτα εγώ ευχαριστώ!

Αυτή είναι η vassilikif:
για να την επισκεφτήτε απλά πατήστε >> εδώ <<

Αυτή ήταν η συνέντευξη!
Πως σας φάνηκε???

όποιος ενδιαφέρετε για μια συνέντευξη στο μπλογκ να επικοινωνήσει μαζί μου!

Φιλιά
DreamyLoveCandy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^