Κατι για το κλαμπ μου!!

Lovemeorhateme... Εδω<-- πατα και θα πας στην αρχικη του κλαμπ μου :]
H παρουσιαση του stardoll μου (του κλαμο μου)!!! Γινετε ολη μελοι:
Να η παρουσιαση του κλαμο μου παιδιαα ^_- :


 Den_3ereis
▤▧▥▨▤▧▥▨▤▧▥▨▤▧▥▨▤▧▥▨
 zouzounia m auto to club ftiaxtike me megali agapi k polla oneira 8elw para polu na ginoume mia megali parea kai n moirazomaste tis skepseis, anisixies, sinais8imata…
elpizw n sas arese!!
paraakalw ferte meloi prospathw na ftasw sta 100!!!
 |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

promise me
 you will never forget "us".
   
  
*************** 

φιλικα Limboss:
Aυξηση μέλων:
10
20
35
40
50
75
7070
220





close your eyes 
                      antry   
to dream ❤  


jh



 Αν σας αρεσει η παρουσιαση μου γινετε μεληκαι θα σας πω πωσ γινετε !!!
Εδω<-- πατα και θα πας στην αρχικη του κλαμπ μου :]
Φιλακια, νικος

Γραφτηκε απο limboss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^